0.91

859 38 20
                                    

Ebru_Horan5 'ithafen;

    Niall ile sen uzun yıllardan beri arkadaşsın. Ve son aylarda hiç olmadığı kadar fazla takılmaya başladınız. Ama arkadaşlığınızda ters giden bir şeyler vardı. Senin ona olan sevgin aşka alevlenmişti. Bunu sen her ne kadar istemesende kalbin ona karşı koyamıyordu. Kalp bu, kim engel olabilir ki? İsterse dağları deler.

    Niall bir gün seni kampa davet etmiştir. Senin orda olmanı o kadar çok istemişti ki sana adeta gelmen için yalvarmıştı. Sende onun gibi birini kıramayıp teklifini geri çevirmedin ve Niall ile birlikte kamp alanına gittiniz, başka arkadaşları da vardı.

     Kamp alanında herkes bir çifti. Sadece Niall ve sen yalnızdınız. Sizde arkadaş olarak takılmaya gelmiştiniz.

     Kamp alanında bir sabah Niall ve diğer tüm arkadaşlarınız ile bir kahvaltı yaptıktan sonra ve evet Niall yine yemeği gömükten sonra diğer arkadaşlarınız bir doğa yürüyüşüne çıkmak istediler. Ve sizinde gelmenizi istemişlerdir. Niall doğa yürüyüşüne çıkmak yerine senle kamp alanında yalnız kalmak istemişti.

    Ve ikiniz koskoca kamp alanında yalnız kalmıştınız diğer arkadaşlarınız gidince Niall sana tebessüm ederek baktı ve;

Niall: Evet, şimdi ne yapalım? Koskoca yer bize kaldı.

   Niall kıkırdar ve sen omuz silkerek;

@Ebru_Horan5: Bilmiyorum, sen karar ver.

   Niall bir süre düşündükten sonra;

Niall: Buldum!

   Aklına bir fikir gelmişçesine gözlerini açar ve;

Niall: Benimle gel.

     Dedikten sonra önünden yürümeye başlar ama heyecanlı bir yürüyüştü.

@Ebru_Horan5: Nereye gidiyoruz Niall? Diğer çocuklar kamp alanını bize emanet ettiler burdan çıkamayız.

   Niall önünde yürürken kafasını sana çevirir ve;

Niall: Merak etme, kamp alanından dışarı çıkmayacağız. Sadece şu an ki zamanı mı değerlendiriyorum.

    Kafasını tekrar önüne çevirir ve bu sefer senin duyamayacağın bir şekilde;

Niall: Çok özel bir zaman..

     Geldiğiniz yerde arabalar vardı ve burda sizin eşyalarınız olan arabada vardı Niall o arabaya doğru ilerliyordu kendi arabasıydı onun arabasıyla gelmiştiniz. 

   Niall cebindeki anahtarı alıp düğmeye bastı ve arabayı açtı daha sonra da bagajını açtı. Sen sadece onu izleyip ne yaptığını çözmeye çalışıyordun.

    Bagajı açtıktan sonra ordan gitarı aldı ve bagaja oturdu (Multi) yine gitarını almıştı. Sanırım bu yüzden sevgilisi olmuyordu çünkü tek aşkı bildiğin kadarıyla gitarı ve yemeklerdi.

    Sen heyecanla;

@Ebru_Horan5: Gitar mı çalıcaksın?

   Niall bakışlarını gitardan sana yoğunlaştırır ve;

Niall: Evet bugün bu güzel yerde sana gitar çalacağım ve belki sana-

    Bir an sustu ve sanki her han ağzından bir şey kaçırcakmış gibi bir ifadesi vardı. Hemen konuyu değiştirdi:

Niall: Yanıma otursana?

    Sen durumu anlamamazlıktan gelerek Niall'ın yanına oturdun ama oturmak kötü bir fikir olmuştu çünkü bagajın alanı küçüktü ve şu an resmen dip dibe oturuyordunuz.

@Ebru_Horan5: Pekala çal bakalım dinliyorum.

    Niall'a hayran olduğun gözlerle ona baktın ve onu dinlemeye başladın. Eşsiz bir yerde, eşsiz bir melodi çalıyordu ve bunu çalan da eşsiz Niall idi büyük bir huzurla Niall'ı dinliyordun, aynı zamanda yüzüne bakıyordun ama o gitarına bakıyordu! Ah ne büyük aşk! Az önce gitarını mı kıskandın?  Yok canım, yok öyle bir şey.

   Niall'ın yüzünü incelerken yanakları, saçları, kulakları, elmacık kemikleri, adem elması, kaşları, gözleri ama bir dakika gözleri gözükmüyordu. Güneş gözlüğü takmıştı! Lanet olsun!

   Niall'ın gitarı çalması bittiğinde yüzü sana döndü ve;

Niall: Nasıl çaldım?

@Ebru_Horan5: Hayatımda duyduğum en güzel melodileri senden duydum.

   Niall sana tebessüm eder ve giderek tüm yüzüne yayıldıktan sonra bir sessizlik olur ve öylece birbirinize bakmaya başlarsınız. Yüzünde en sevdiğin yer gözleriydi ve şu an gözlüğü yüzünden o gözler gözükmüyordu! İçinde ki düşüncen istemsizce dışarı yansıdı;

@Ebru_Horan5; Niall, o gözlüklerini çıkarsana. Gözlerini görmek istiyorum.

   Sen bunu dedikten sonra Niall gözlüklerini çıkartır ve sana yakınlaşarak, Allah'ım zaten bedenleriniz dip dibeydi bir de kafasını yaklaştırınca... Dışardan biri sizi görse, sevgili sanardı kesinlikle! Aşırı yakındınız! Olduğundan da fazla!

    Burunlarınızın aranızda nerdeyse 2 cm vardı ve Niall o yakınlığa gelince gözlerini açarak sana sordu;

Niall: Şimdi görebiliyor musun?

    Yakınlığınızdan dolayı naneli nefesi yüzüne vuruyordu, Allah'ım bu koku bir mükemmel! Tabi gözleri ondan da güzel! Her şeyi birbirinden güzel! Ah ölüyorum galiba..

   Sen o yakınlıkla beraber haliyle baya kızarmıştın, utanmıştın, konuşamıyordun ve en önemlisi kalbin delice atıyor, midende kelebekler uçuşuyordu. Ve Niall sana her yaklaştığında etkisi x10 artıyordu.

    Niall sana ağır çekimde yaklaşıyordu. Sanki dünya durmuş gibiydi sadece ikiniz için.. Kuşlar, rüzgar, diğer hayvanlar herşey durmuş..

    Niall aranızda ki diğer 2 cm de kapattıktan sonra hiç tatmadığın bir duyguyu tattın, sevdiğin insandan ilk öpücüğün..

    O seni öperken dünya durmuştu. Onun dışında başka bir şey hissetmiyordun. O da senin için aynı şeyleri hissediyordu..

    Artık kamp alanında yalnızlar yoktu! Oley!

One Direction Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin