Purplefatmanur 'ithafen;
Liam ile daha lise yıllarındasınız. Ailelerinizde çok yakın arkadaş. Aynı şekilde sizde Liam ile birlikte çok yakınsınız.
Bir gün aileleriniz buluşmak ve yemek yemek için Liam'ların evinde toplanırsınız.
Yemekler yendikten sonra salonda öyle klasik aile konuşmaları yapılırken senin canın artık çok sıkılmıştı. Patlayacak duruma gelmiştin. Aslında Liam'ın odasına gitsen iyi olabilirdi. Burada patlamaktansa, Liam'ın yanında durmak daha iyi olabilirdi.
Oturduğun koltuktan kalktın ve Liam'ın odasına ilerlemeye başladın. Kapının önüne geldiğinde, kapıyı tıklayarak içeri girdin.
Liam oturduğu koltukta eline gitar almış, çalmaya çalışıyordu. Ama çalamıyordu. Elini sadece gitarın tellerine dolandırıyor ve derin derin düşünüyordu. Senin içeri girdiğini bile fark etmemişti.
Liam'ın yanına doğru ilerleyip yanına oturdun. Ve Liam hala düşünüyordu.
@Purplefatmanur: Merhaba Liam, ben geldim.
Liam sana doğru döner ve yüzünü bir tebessüm kaplar.
Liam: H-hoşgeldin.
sen gülerek;
@Purplefatmanur: Ne düşünüyorsun? Öyle dalmışsın ki.
Liam: H-hiç sadece öylesine dalmışım.
Sen daha sonra elinle gitarı göstererek;
@purplefatmanur: Çalmayı biliyor musun?
Liam bakışlarını senin gözleriden gitarına çevirir ve hayır anlamında başını sallarken;
Liam: Aslında bakarsan bilmiyorum, sadece öyle bir çalmayı denemiştim. Gitar sesimi güçlendirir diye düşünmüştüm.
@Purplefatmanur: Bence sesini güçlendirmen için bir gitara ya da başka bir çalgı aletine gerek yok senin kendi sesin zaten mükemmel.
Ve Liam bakışlarını sana çevirir bu sefer gerçekten çok anlamlı bakıyordu;
Liam: Bana cesaret veriyorsun ve seni bu yüzden çok seviyorum.
Utanmaktadır yanakların pembeleşmeye başlar. Ve gözlerini Liam'dan kaçırmaya başlarsın o ise sana hiç gözünü kaçırmadan bakmaya devam eder. Ama sen yinede konuşmana devam edersin;
@Purplefatmanur: Biliyorum, bu ses boşa çıkmayacak. Ve şarkıcı olduğunda dilerim beni unutmazsın.
Liam: Seni unutmak mı? Seni? Öyle bir şey olmayacak ve hatta biliyor musun? Şarkıcı olursam ilk şarkımı senin için yazacağım söz.
@Purplefatmanur: Sen hayatımda tanıdığım en iyi insansın Liam ve ünlü olduğunda seni kaybetmekten gerçekten o kadar çok korkuyorum ki..
Gözlerin dolmaya başlar ve sol gözünden bir yaş süzülürken, Liam elini göz yaşına götürüp siler ve tebessüm yaparak;
Liam: Ağlama lütfen seni unutmam tabi imkansız. Çünkü seni gerçekten çok seviyorum, hayal edemediğin kadar..
Liam uzun uzun sana bakar sende ona bakarsın Liam yanağındaki elini çenene kayar ve orayı tutar, daha sonra sana yavaş bir şekilde yakınlaşmaya başlar.. Ve seni öpecekti ve kalbin o kadar hızlı atmaya başlamıştı ki, her han kalp krizinden gidebilirdin. Bu his anlatılmaz yaşanırdı adeta.
Dudaklarınız yavaş yavaş buluşurken, sen de Liam'ın kalp atışını duyabiliyordun. Onunkisi kadar seninki de atıyordu. Daha önce hiç atmadığı kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?