NHGamzeKrdyn 'ithafen;
Sen Niall ile çok yakın arkadaşsın. Arkadaşlığınız yaklaşık 2 seneyi buluyor. Birbirinizi çok iyi anlıyordunuz her derdinizi birbiriniz ile paylaşıyordunuz.
Bir gün evde oturuyordun, ve canın inanılmaz derecede çok sıkılıyordu. Sende can sıkıntının çaresini Niall'a gitmekte buldun. O seni %200 eğlendirebilirdi. Sanki işi buymuş gibi seni eğlendirmekten her zaman zevk alıyordu. Niall senin hakkında en ufak şikayet bile etmemişti. Sende bunun için seviyordun onu, mükemmel bir kalbe sahip olduğu için..
Annene Niall'ara gidebilir miyim? Diye sorduğunda annen şüphesiz izin vermişti. Çünkü Niall'ı tanıyor ve güveniyordu.
Üstünü başını giyindikten ve saçını bir at kuyruğu yaptıktan sonra evden çıkarak Niall'a gitmeye başladın canın sıkılmasın diye de, bir yandan kulaklıktan müzik dinliyordun.
***
Niall'ın kapısının önüne geldiğinde istemsizce tebessüm ettin ve kapıyı çaldın.
Kapının ardından Niall bağırarak;
Niall: Geldiiim!
Ve bir kaç saniye sonra da kapı açılmıştı. Niall seni gördüğünde şaşırarak ve aynı zamanda gülümseyerek;
Niall: Aaaaa, kim gelmiş? İçeri girsene.
Niall'ın gülümsemesi yüzüne dağılırken, sende içeriye adımını attın. Bu çocuk her zaman neşeliydi ama hakketmediği bir hayat yaşıyordu.
Annesi ile babası ayrılmış ve ikisine her hafta gitmek çok zor olduğunu söylemişti bu yüzden de temelli babasının yanına taşınmaya karar vermiş ve annesini çok nadir görüyor. Bunların hepsini sana ağlayarak anlatmıştı. Oysa ki o böyle bir hayatı asla haketmiyor! Keşke onun için yapabileceğin bir şey olsa!
Niall seni gülümseyerek oturduğu bir odaya aldı ve ikinizde koltuklarda karşı karşıya oturuyordunuz.
@NHGamzeKrdyn: Eeee, sen ne yapıyordun?
Niall o güzel mavi gözlerini sana çevirerek;
Niall: Gitarı mı çalıyordum, sana da çalıyım mı?
Sen tek kaşını kaldırarak;
@NHGamzeKrdyn: Ama bir şartla
Niall gülümseyerek;
Niall: Neymiş o şartın?
Sen kendini kaybederek;
@NHGamzeKrdyn: Şarkı da söyleyeceksin, sesine hastayım! Ah mükemmel!
Niall: Tamam sakin, şarkı da söyleyeceğim. Ne zaman istersen.
Tebessüm eder ve yanında ki gitarını eline alırken, sen sırıtarak konuşursun;
@NHGamzeKrdyn: Çok üzgünüm, kendimi kaybettim.
Niall Sorun değil bakışı attıktan sonra gitarını çalmaya başlar melodilere harika uyum sağlıyordu şarkıyı söylerken de pencere tarafına bakıyordu (Multi) yoksa utanıyor muydu?
Oda da gitarın melodisinden sonra kendi sesi yankılandı;
When you try your best but you don't succeed
Elinden gelenin en iyisini denediğinde ve başarılı olamadığındaWhen you get what you want but not what you need
İstediğine sahip olduğunda ama ihtiyacın olan o olmadığındaNiall'ın gözleri burada sana yoğunlaşır ve sana bakarak şarkısına devam eder aynı zamanda sende şarkıya eşlik edersin;
When you feel so tired but you can't sleep
Çok yorgun hissettiğinde ama uyuyamadığındaStuck in reverse
Geriye takılAnd the tears come streaming down your face
Ve gözyaşların yüzünden aşağı akarWhen you lose something you can't replace
Yerine koyamayacağın bir şeyi kaybettiğindeWhen you love someone but it goes to waste
Birini sevdiğinde ve o boşluğa gittiğindeCould it be w-worse?
Daha kötü olabilir miydi?Niall'ın sesi titreyerek ağlamaya başlar. Sen endişeli bir şekilde Niall'ın oturduğu koltuğa yürüyüp yanına oturursun ve ona bakarak;
@NHGamzeKrdyn: Neden ağlıyorsun şimdi? Ne güzel söylüyorduk.
Niall ellerini gözlerinden çeker ve hafif dolu ve kızarmış mavi gözleriyle sana bakar, hayatında daha önce hiç görmediğin bir bakıştı bu, farklıydı;
Niall: Seni seviyorum.
Ne? Az önce seni sevdiğini mi söyledi? Ne? Bir dakika Niall sana, sevdiğini söyledi. Tanrım! 2 sene sonra sana seni sevdiğini söyledi! Hala inanılcak gibi değil seni öbür anlamda seviyormuş! Ah bunu nasıl fark edemedin! Seni seviyor!
Niall'ın yanında oturuyordun ve şu an dip dibe duruyordunuz, ve sende biraz yana kayıp dometese dönmüş yüzünle;
@NHGamzeKrdyn: Ne? Beni mi seviyorsun? Bu biraz ani olmadı mı, Niall?
Niall: Bence ani olmadı, 2 sene sonra biraz ani mi geldi sana? O zaman 10 sene sonra da evlenme teklifi ederim?
Niall tebessüm eder. Az önce ki ağlamasından eser kalmamıştı. Oh gülüyordu çok şükür bu ona daha çok yakışıyordu.
Sen Niall'a tebessüm edersin ve ona kocaman sarılırsın. Sonuçta sende onu çok seviyordun ve bu sevgiyi aşka dönüştürmekte hiç bir problem yoktu, şimdiden olmuştu bile..
@NHGamzeKrdyn: Bende seni seviyorum Niall.
Niall: Bunu senden duymak çok güzel.
Ve sana sıkıca sarılır, bir daha bırakmamak üzere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?