secrettsoul 'ithafen;
Siz Harry ile 3 aylık evlisiniz. Birbirinizi her şekilde çok iyi anlıyorsunuz. Sorunlarınızı sürekli birbiriniz ile paylaşıp bir çözüm bulursunuz. Sizinki daha çok bir mantık evliliydi. Ama aynı zamanda birbirinize çok aşıktınız.
Bir gün bir yere Harry ile serinlemek için havuza gitmiştiniz. Sen sadece bronzlaşıyordun çünkü havuza girdiğin zaman sanki bağımlılık yapıyor ve bir daha seni kimse o havuzdan çıkaramıyordu.
Sanırım Harry ise havuza girip o bağımlılığa yakalanmıştı. Geldiğinizden beri sadece yarım saat güneşlenmiş geri kalan 1 saate de tek başına yüzüyordu. Sen ise güneşlenirken onu izliyordun. O kesinlikle bu dünyadaki en kusursuz adam olmalıydı. Ama bazen bu kadar kusursuz olması sinirlerini bozuyordu çünkü havuzdaki tüm kızlar ona ağzı sulanarak bakıyordu. Ama Harry onlara pas vermiyordu. Kendi halinde yüzüyordu. Ona kızamazdın.
Kaşlarını çatarak Harry'e bakan kızlara bakıyordun. Adeta gözlerinden alev fışkırıyordu. Harry'e 1 cm daha yaklaşırsalar, saçlarını başlarını yolmaya kalkmaya az kalmıştı ki bir ses duydun;
Harry: Hey aşkım!
Gözlerini bağıran yere doğru çevirdiğinde Harry havuzdan sana sesleniyordu (Multi). Kaşık çatlarını indirdin ve ağzına hemen bir tebessüm yerleştirerek ama o senin kızgın bakan halini görmüştü;
@secrettsoul: Efendim?
Harry bir şey olmuşcasına sana kaşlarını çatarak havuzdan bağırdı;
Harry: Neden öyle sinirli bir şekilde bakıyorsun? Bir sorun mu var?
Sen evet anlamında kafanı salladın ve oturduğun yerden kalkarak Harry'nin yanına ilerledin. Sen yavaşça havuzun içine girerken Harry sana tebessüm ederek ve aşık olmuşcasına bakıyordu. Ama sen artık o kızlara BUNUN BİR SAHiBİ VAR! Demeliydin ve kısa bir şok etkisi yaratmalıydın evet bence bunun zamanı gelmişti.
Harry'nin yanına vardığında, karşı karşıya duruyordunuz aynı zamanda sen yüzmek için elini ve ayağını oynatıyordun. Harry ise boyu uzun olduğu için ayakları yere basıyordu. Şanslıydı.
Sen tamamen suya girdiğinde Harry suda kalma çabana güldü ve seni kucağına doğru çekti. Şu an tam olarak dip dibe duruyordunuz. Harry seni belinden tutuyor sen ise ayaklarını onun belinde çaprazlayıp kollarını omuzuna yerleştirmiştin.
Evet köpek gibi yüzüyor olabilirdin ama yine de yüzebiliyordun.
Şu an o kadar dip dibeydiniz ki, o kızların size tiksinir bir ifadeyle baktığını hissedebiliyordun. Sen bir zafer gülüşü atınca Harry'de güldü ve;
Harry: Ne oldu?
Sen gülmene devam ederken;
@secrettsoul: Yok bir şey sadece seni çok fazla seviyorum.
Dedin ve Harry'e sarıldın. Aynı zamanda o da sana sımsıkı sarılmıştı. Ama bir anda ona sarılman ve seni seviyorum demen garip gelmişti.
Harry: Bir sorun var. Anlatır mısın?
Harry seni çok iyi biliyordu. Davranışlarından bile bir sorun olup olmadığını çözebiliyordu. Sen de daha fazla kaçmayıp sorunun ne olduğunu söyledin. Harry'e sarılmayı kestin ve dip dibe dururken karşı karşıya duruyordunuz.
Sen derin bir iç çektin ve;
@secrettsoul: Pekala, sorun şu ki havuzdaki tüm kızlar sana yiyecekmiş gibi bakıyor ve benim sinirlerim ciddi anlamda bozuluyor.
Harry'de derin bir iç çekti ve etrafına baktı. Daha sonra tekrar sana bakarak;
Harry: Aşkım, o kızlar benim umrumda değil. İsterseler çıplak dolaşsınlar yine bakmam. Senin aşkın beni o kadar kör etti ki.
İşte en sevdiğin huylarından biriydi bu. Senden başka kimseyi görmüyordu. O sana gerçek bir aşk besliyordu. Sende ona besliyordun. Söylediği sözlere gülerek tebessüm ettin ve ardından;
@secrettsoul; İşte seni bu yüzden seviyorum.
Dedin ve yanağından tatlı sulu bir öpücük verdin. O ise sana bakıp sadece gülümsüyordu. O gülümseyince yanağındaki gamze çıkıyordu ve sen oraya parmağını sokmadan duramıyordun. Çok güzeldi.
Harry sana bir ayrı güzel baktı ve;
Harry: Bende seni, bir meleği aratmadığın için seviyorum.
Demesiyle yanakların azda olsa kızarmıştı ama gülümsemiştin.
***
Tüm gününüz havuzda birlikte yüzerek geçmişti. O kızlar hariç rüya gibi bir gündü. Harry ile vakit geçirmenin verdiği tadı başka hiç bir şey vermiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?