duruharry8769 'ithafen;Harry ile bir kaç haftadan beri sevgilisiniz. Harry cidden seni sevdiğini hissettiriyor, sana öyle davranıyor ki...
Bir gün Harry'nin yine konseri vardır. Bu sefer sende gidersin ve onu arka tarafda beklersin. Beklerken canın çok sıkıldığı için sürekli telefonunda oyun falan oynarsın... Bir kaç saatini öylece devam ettirdikten sonra seslerden dolayı konserin bittiğini anlarsın, Harry 'güle güle' konuşması yapıyordu teşekkür falan ediyordu aynı zamanda..
Geleceğini anladığın için telefonunu kapatıp cebine koydun ve saçını başını düzelterek tekrar koltuğa oturdun ve beklemeye başladın.
Bir kaç saniye sonra kapıdan içeri Harry girdi, ve sen girmesiyle yine midende kelebekler uçuşuyor vücudunu bir titreme kaplıyordu. Sende çok aşıktın ona kimseye hissetmediğin duyguların hepsini o sana yaşattmıştı.
Elinde küçük pembe bir unicorn vardı. O şekilde sana yaklaşıp sarıldı ve karşında durdu elindeki unicorna bakarak sordun;
@duruharry8769: O ne?
Harry omuz silkerek;
Harry: Hayranlardan biri sahneye attı, bende aldım şu an da en iyi arkadaşım.
Sen gülersin;
@duruharry8769: Çok tatlıymış arkadaşın.
Harry: Tabi öyledir, ama itiraf etmeliyim ki senin kadar tatlı değil.
Kafasını unicorna çevirir ve tekrar konuşur;
Harry: Sakın alınma ben doğruyu söylüyorum, o senden daha tatlı tamam mı?
Harry görüntüsü (Multi) bir kaç saniye bekledikten sonra kafasını sallar ve güler şu an adeta kendi kendine konuşuyordu. Sende daha fazla gülemene engelleyemeyip oda da kahkaha attın. O sıra Harry sana bakarken o da kahkahana ortak oldu. Birlikte güldükten sonra ikiniz birden koltuğa oturdunuz ve Harry seni kolunun altına alarak ağzınıda ve burnunu da saçlarına hizalayıp kokunu içine çekiyordu. Ve onun da kalbi senin gibi çok hızlı atıyordu.
Harry: O kadar kızın karşısına çıkıyorum ama senin karşına çıktığımda hepsinden daha çok kalbim atıyor diyebilirim. Bana ne yaptın böyle?
Sen gülmemek için dudağını ısırırsın ve;
@duruharry8769: Bir nevi kız gücü diyelim.
Harry başını iki yana olumsuz bir şekilde sallar;
Harry: Hayır bunun kız gücü olduğuna inanmıyorum, bu başka bir şey.
Sen Harry'nin gözlerinin içine bakarsın ve;
@duruharry8769: O zaman bu şey, aşk olabilir mi?
Harry: İşte bu kesinlikle olabilir. Akıllı kız.
Bir kaç dakika boyunca birbirinizin gözlerine derince bakarsınız. Sen artık bakamayıp gözlerinizi ayıracakken Harry yanağından tutar ve;
Harry: Ne oldu? Çok güzel bakıyordun.
Sen alınarak;
@duruharry8769: Ben şeey... U-utandım aslında.. Ben b-bir insanın gözlerinin içine uzun süre bakamam..
Harry sana tebessüm eder ve o muhteşem gamzesini gözler önüne serer. Gözlerine baktığında ise senin dudağına bakıyordu. Sanırım öpecekti ki anında dudaklarına yapıştı ve sen durumu anlayamadan olayın akışında kendini buldun.. Çok ani öpmüştü..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?