Never_Believe_Love 'ithafen;
Niall ile bir kaç gündür berabersiniz ve beraber olduğunuzdan beri her dakikanızı birlikte geçiriyorsunuz. Ayrı düştüğünüz zamanlarda ise hep görüntülü konuşuyorsunuz işte bu gecede o gecelerden biri. Akşam evlerinize çekildiğinizde Niall seni direk men görüntülü aramıştır ve konuşmaya başladınız;
Niall: İyi misin? Bir sorun yok öyle değil mi? Seni özledim aşk tanrıçam.
@Never_Believe_Love: Ooops, biraz yavaş, hangi soruna cevap vereceğime şaşırdım.
Ve sen tebessüm edersin Niall'ın yüzünde de bir tebessüm vardı ve sana çok güzel bakıyordu.
Niall: İstediğin yerden başlayabilirsin.
@Never_Believe_Love: İlk öncelikle ben iyiyim ve hiçbir sorun yok aşkım, sende?
Niall bir anda yüzünü kırıştırır ve sessiz bir çığlık atar (Multi)
@Never_Believe_Love: Hey ne olduu??
Ağzını her han ağlayacak gibi olacakmış bebekler gibi yapar ve;
Niall: Beni özlemedin mi?
Niall hep çocuk gibi davranırdı ama zaten onun bu davranışları ona daha beter aşık olmana sağlıyordu. En azından sana tatlı geliyordu.
@Never_Believe_Love: Bunuda nerden çıkarttın, herhalde seni çok özledim yokluğun hissedilmiyor değil.
Niall sana yine tebessüm etmişti. Niall sana tebessüm etmek sana tebessüm ediyor Niall, Allah'ım mükemmel bir görüntü!!
@Never_Believe_Love: Sonsuza kadar o gülüşünü izleyebilirim.
Niall bu sefer ekrandan gözlerine daha beter yoğunlaşır ve bu sefer gerçekten ciddi ve duygularıyla konuşuyordu;
Niall: Ama bana haksızlık değil mi? Hep ben gülüyorum, biraz da sen gülde ben seyredeyim ha ne dersin? Nadir ama güldüğü zamanda da gülüşüyle kelebeklerin bile ömrünü uzatan bir kızsın ve hatta sadece kelebekler değil benim de ömrümü uzatıyorsun bunu hissediyorum. Sen bana gelen bir ilaç gibisin eğer içmezsem öleceğim bir ilaç, eğer seni bir saat bile görmezsem ben ölürüm inan bana.
Senin yanakların pembeleşir ve hafif bir tebessüm ederek utandığını görmesini istemeyerek saçını öne doğru atarsın.
Niall: Utanmana gerek yok ve bunu gizlemene de, daha tatlı oluyorsun.
Sen saçlarını kulağının arkasına alarak;
@Never_Believe_Love:
B-ben sadece.. Ne diyeceğimi bilmiyorum.Niall: Mesela kalbinden geçenleri söyleyebilirsin, benim söylediğim gibi?
@Never_Believe_Love: Peki bu sefer bende sana dürüstçe konuşacağım ve sanırım büyük ihtimalle şu an söyleyeceklerimi sana hiç bir szaman söylemediğimde eminim.
Niall sana gözlerini açarak konuşur;
Niall: Anlat, seni dinliyorum.
Sen gözlerini kapatırsın ve hayatında hiç yapmadığın konuşmayı yapmayı başlarsın;
@Never_Believe_Love: Evet ilk öncelikle seni ne kadar çok sevdiğimi söylemek istiyorum ve aynı zamanda çocuksu davranışların beni kendine çekiyor. Ve en sevdiğim yerin kesinlikle gözlerin ve kalbin, ben senin gözlerinde resmen kayboluyorum ve kalbinde eriyorum. Bana bambaşka duygular yaşatıyorsun, kimsenin yaşatmadığı duygular. Evet kesinlikle başka diyeceğim şeylerde vardır ama hatırlamıyorum ve gözümü açıyorum.
Sımsıkı kapattığın gözlerini açarsın ve derin bir iç çekersin. Niall sana ise şaşkın bir şekilde bakıyordu aynı zamanda yüzünde utanır gibi bir ifade vardı.
@Never_Believe_Love: Sanırım seni utandırdım?
Niall hafif gülerek;
Niall: Hayır ben utanmadım, sadece başka bir kız benimle daha önce hiç böyle konuşmamıştı yani biraz garip geldi. Ama duygularını ve düşüncelerini öğrendiğim için mutluyum.
Sende ona tebessüm edersin ve bir kaç dakika boyunca ekrandan birbirinize bakarsınız. Niall bir süre sonra;
Niall: Resmen gözlerinde film izliyorum sonu olmayan bir film.
@Never_Believe_Love: Aynı filmi bende senin gözlerinde izliyorum, hiç sıkılmayacağım bir film.
Birbirinize tebessüm edersiniz ve tüm gecenizi birbiriniz ile konuşarak geçirirsiniz ve çoğunlukla birileri utanır ama en çok birbirinize açıldığınız harika bir geceydi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?