0.88

853 41 15
                                    

MelisaYuca 'ithafen;

     Niall ile üç aylık yani daha yeni evlisiniz ve daha hiç  kavga bile etmediniz, belki ettiniz ama şakasına.

    Bir gün pazar sabahıdır. Ve normal olarak Niall evdedir. Fakat öğlen olmasına rağmen hala uyanmamıştır. Sende onu uyandırmaya yatak odanıza gidersin ve Niall hala uyuyordur.

Yanına yaklaşırsın, yatağın yanına oturup bir süre onu izlersin. Uyandırmaya kıyılamayacak bir görüntüsü vardı ama uyanması lazımdı eğer böyle uyursa diğer günlerde uyanması zorlanabilirdi.

Yavaşça Niall'ın omuzunu tutarak salladın ve;

@MelisaYuca: Hadi uyan bitanem, sabah oldu. Kahvaltı yapalım.

Niall gözlerini bir kaç dakikalığına açar ve yastığının altında ki telefondan saate bakar ve sana tekrar bakarak yorgun bir şekilde;

Niall: Aşkım saat daha on bir buçuk, lütfen beş dakika daha..

(Multi) dedikten sonra gözlerini kapattı ve kendini yeniden uykunun kollarına teslim etti.

"Nasıl uyandırsam?" Diye yeniden düşünmeye başladın ve bir anda aklına bir anın geldi. Niall bir sabah sen uyanmadığın ve ona kahvaltı hazırlamadığın için yatağın üzerinde hem gitar çalıyor, hem zıplıyor hemde bağırarak "Hadi uyan, sana ihtiyacım var bana yemek yapmalısın!" Diye bağırıyordu. Ve bugün intikam günüydü, aynısını sen ona yapacaktın.

Hemen Niall'ın herhangi bir gitarını asılı olduğu yerden aldın ve eline aldın, nasıl çalındığını bile bilmiyordun. Rasgele çalacaktın işte! Herneyse hadi başlayalım şu işe!

Gitarı eline aldın ve yavaşça Niall'ın yattığı yatağın üzerine çıktın ve yerini aldın. Ve bir anda gitarı rasgele çalmaya başladın ve yatakta zıplıyordun aynanda "Hadi kalk sabah olduuu, uyumaa yemek yee, sensiz olmuyoooor!" Diye bağırıyordun.

Sen bunları yaparken Niall'ın gözleri açıldı ve seni izlemeye başladı. Ve ardından tekrar gözleri kapandı, sen bağırdın;

@MelisaYuca: Heeey! Uyansanaa! Az önce ne güzel uyanmıştın ya! Tekrar aç o güzel gözlerini yalvarırım!

Niall yine uykulu bir şekilde konuştu;

Niall: Yemin ederim, az önce bana yaptığın şey ninni gibi geldi, gitar sesi ninnin melodisi, şarkın ninninin sözleri oluyor, yatağı sallaman da beşikte salanmam gibi bir şey oldu. Ne yapsan beni rahatlatıyor.

Ve gözleri kapalıyken tebessüm etti. Allah'ım bu görüntüyü gören cennetlikti!

Sen pes edercesine;

@MelisaYuca: O zaman ne yaparsam yapayım uyanmayacaksın, değil mi?

Niall: Aynen öyle. Hatta az önce yaptığın şeye devam et daha çok uykum geliyor.

Sen nefes vererek, elimdeki gitarı yere bıraktın. Niall'ın yanına uzandın ve arkasından sarıldın.

Niall: Ah, bu mükemmel.

@MelisaYuca: Sanırım şu an o kadar çok mayıştım ki bende uyuyacağım, bugün uyuyalım olur mu?

Niall: Ne uyuyalım mı? Hayır ben şimdi uyandım yani sarılmanla ayıştım, şimdi sen uyuma ne olur. Birlikte uyanalım?

@MelisaYuca: Çok geç, uyudum bile.

Yapmacık bir horlama sesi çıkarmaya başladın.

Niall yanından kalktı ve yere koyduğun gitarı alıp bu sefer o sana aynı şeyleri yaptı. Çok tatlıydı. Yerim!

Sonunda bu sefer sen onu kıramayıp kalktın ve birlikte kahvaltı hazırlayıp, afiyetle yediniz. Çok güzel bir sabahtı..

One Direction Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin