0.84

987 47 31
                                    

cupcake_217 'ithafen;

    Sen One Direction ile çok iyi arkadaşsın kız olman bir şeyi değiştirmiyor adeta kardeş gibisiniz. Hep birlikte vakit geçiriyorsunuz ve sen artık grubun 5. Kişisi falan olmuştun o derece birlikte vakit geçiriyiordunuz.

    Bir gün çocuklar seni grup evine eğlenmeye davet eder, sende kıramayıp grup evine gidersin.

    Kapıyı sana Louis açar ve;

Louis: Aaaaa, çocuklar bakın kim gelmiş!

     Sen tebessüm ederek içeri girersin ve çocukların oturduğu salona gidersin. Louis o sırada kapıyı kapatıp peşinden geliyordur.

    Salona ilk adımını attığın zaman her zaman olduğu gibi aynı görüntüyü gördün. Hepsi L koltuğa yayılmış yatıyor ve televizyon izliyorlardı seni görünce hepsi sana  kafasını çevirdi ve tebessüm ettiler daha sonra boş olan tekli koltuğa oturdun ve çocukların ne yaptığını izlemeye başladın.

    Niall elindeki patlamış mısırı yiyip televizyon izliyor, Liam telefonuyla ilgileniyor, Louis kendi kendine Saçma sapan hareketler yapıyor Harry ise.. Bakmanla göz gelmeniz aynan da olmuştu. Sen utançla hemen gözlerini Harry'nin üzerinden çektin ama o hala sıcak yeşil bakışlarıyla tenini yakıp kavuruyordu.

   Sen ona bakmıyordun ama bakışlarını hala üzerinde hissediyordun. Sen rahatsızlığını belli ederek;

@cupcake_217: Harry bana neden öyle bakıyorsun?

    Harry tam konuşmak için ağzını açmıştı ki yandan Louis atladı;

Louis: Çünkü seni seviyor.

    Çok hızlı ve ani söylemişti ve Harry Louis'e sonradan görüşeceğiz bakışı atıyordu. (Multi)

      Sen ise ne olduğunu anlamamıştın, olayın şokuyla sadece ağzın açık kalmıştı. Yani Harry ve senden hoşlanmak. İmkansız!

@cupcake_217: Ne?

    Diyebilmekle yetinebilmiştin sadece. Çünkü Harry sana hiç bir zaman gruptaki diğer üyeler gibi sıcak kanlı davranmamıştı aksine sadece seni izliyordu. İzlemek ah seni aptal! Kesinlikle çok aptal bir insandım! Harry'nin bakışlarını hiç diğer anlamda düşünmemiştin.

    Ortalığı sessizlik hakim olduğunda bu sefer Niall ağzında ki patlamış mısırla konuştu;

Niall: Bir ara gece uyurken senin ismini sayıkladığını görmüştüm.

   Daha sonra Liam başını telefonundan kaldırdı ve konuşmaya başladı;

Liam: Bir arada telefonunda senin resimlerine baktığını görmüştüm.

     Harry ilk eline geçirdiği şeyi alıp Liam ve Niall'a fırlattı Allah'tan attığı şey bir yastıktı.

    Sen ise olayın şokuyla kahkaha atıyordun çünkü bu gerçek olamazdı. Sen kahkaha atınca Harry sana mahcup bir bakışla;

Harry: Neye gülüyorsun?

   Senin utancından yüzün kıpkırmızı olmuştu bir an gülmeyi bırakabildin ve;

@cupcake_217: Beni sevmene inanamadım. Şaka yapmıyorsunuz değil mi?

   Harry sana tüm ciddiyetini toplayarak baktı ve;

Harry: Hayır şaka değil seni cidden seviyorum.

   Ve bir süre senin yüzüne bir çok duygu barındıran bakışlar attı. Sen ise ne diyeceğini bilemiyordun.

     Aslında arkadaşlığınızın başlarında sende Harry'i seviyordun ancak aşkının platonik olduğunu anlayınınca sen ondan hoşlanmak yerine arkadaş sevgisine, zorda olsa dönüştürmüştün. Ama şimdi bakılırsa onun aşkı platonikti. Ona ne diyeceğini bilemiyordun ama daha sonra sen de tüm duygularını açmaya karar verdin;

@cupcake_217: Bak Harry, aslında bende senden hoşlanıyorDUM. Daha sonra sen bana o anlamda pas vermeyince bende seni o anlamda sevmemeye başladım. Ama yine seninle birlikte olmayı çok isterim. Seni tekrar sevebilirim, duruma bakılırsa ben seni sadece yanlış anlamışım..

    Dersin ve Harry o sırada seni ağzı açık dinliyordur. Sen ise Harry'nin yanına ilerlersin ve ona kocaman sarılırsın o da sana sarılmanın karşılığını iki kat verir. Ve diğer gruptakiler size ooooooo diye bağırıyorlardır.

    Sen ise Harry'e tekrar aşık olmuştun ve kendini onun kollarında huzurlu bit şekilde bırakmıştın...

One Direction Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin