0.100

936 35 25
                                    

Best1Dreamer 'ithafen;

Sen küçükken One Direction'un çok büyük bir haranıydın. Tek hayalin onları canlı görebilmekti. Her gece onlarla vakit geçirmenin hayalini kuruyordun. Gruptaki herkesi seviyordun ama Harry bambaşka bir insandı, kalbindeki yeri özel bir yerdi.

Sen onları bir saniyeliğine görüp geçmek istemiyordun. Seni unutmalarını kesinlikle istemiyordun. Onların hafızasına kazınmak istiyordun. Çünkü onları gördükten sonra bir daha göremeyecektin ve günlerce belki de aylarca ağlayacaktın. O günün hiç bir zaman bitmemesini isteyecektin.

Sen bir mucizeyle One Direction'un makyajcısı ile karşılaşırsın ve onu gördüğün yerde durdurup One Direction ile seni tanıştırması için değil onlarla birlikte çalışmak için yalvarırsın. Ona tüm hayallerini anlatırsın, o da seni anlar ve telefon numaranı alıp One Direction ile konuşacağını söyler. En az o da senin kadar istiyordu işe girmeni çünkü oda bu hayallerle işe girmişti. O da senin yaşadığın duyguları biliyordu.

***

Ertesi gün o makyajcı kız seni arar ve işe alındığını söyler. Tabi sen bunu duyunca hemen havalara uçmuştun. Düz duvarlara tırmanmıştın, gökyüzünde uçmuştun resmen.

***

Artık 7 aydan beri One Direction ile çalışıyordun. İşinin ilk günü onlara sarılıp ağlamaktan başka bir şey yapmamış ve sürekli onlara teşekkür etmiştin. Ama günler ve aylar geçtikçe onlara alışmıştın. Onları her gün görmek mükemmel bir şeydi.

Bir gün yeni albüm hazırlıkları vardı. Son kontrolleri yapıyordun. Her şey hazırdı artık hepiniz oturup fotoğrafçının gelmesini bekliyordunuz.

    Tüm One Direction üyeleri minderlere oturmuş bekliyordu. Sende hafif Harry'nin uzağındaki mindere oturup onları seyretmeye başlamıştın. Hala inanamıyordun, onlarla birlikte olduğuna, onlarla çalıştığına bir rüya gibi geliyordu. Bu işi sonsuza kadar yapabilirdin. Ya da onları sonsuza kadar izleyebilir misin demeliyim? Tabikide evet, bu işleri onları görmek için yapıyordun. Başka bir amacı yoktu.

     Tüm grup üyelerine şöyle bir göz gezdiriyordun. Liam, Zayn ve Louis gülerek bir şeyler konuşuyordu. Niall ise gitarının akorlarını ayarlamaya çalışıyordu. Harry'e baktığında ise sana bakıyordu. (Multi)

Sen hemen çekinmeden ve gülerek sordun;

@Best1Dreamer: Bana neden öyle bakıyorsun Harry? Bir problemi var?

    Harry sana bir kaç saniye daha anlamsızca baktıktan sonra ayağa kalktı ve;

Harry: Benimle gelir misin?

@Best1Dreamer: Nereye?

Harry; Soru sorma, benimle gel.

    Acaba seni nereye götürmeyi planlıyordu? Hele de şimdi, birazdan fotoğrafçı gelip resimlerini çekecekti, şimdi olmazdı olamazdı!

    Sen minderden ayağa kalktın ve Harry'nin karşısına dikilerek;

@Best1Dreamer: Şimdi fotoğrafçı gelicek, şimdi olmaz.

    Harry gözlerine bakarak iç çekerek bakar ve senin elini tutarak, Ne? Harry senin elini mi tutuyor?

İkinizde tutuşan ellerinize bakarsınız ardından Harry seni odalardan birine çekiştirmeye başladığında, sen endişeyle;

@Best1Dreamer: Beni nereye götürüyorsun?

Harry cevap vermek yerine, hala seni çekiştiriyordur. Odalardan birine geldiğinizde içeri girersiniz ve Harry yavaşça kapıyı kapatır. Bu oda Harry'nin hazırlanma odalarından biriydi.

One Direction Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin