ZeynepSencer 'ithafen;
Sen One Direction hayranıydın. Sana her Neden One Direction'u seviyorsun?" diye sorduklarında, sen bu soruya Bilmiyorum diyip geçiştiriyordun. Çünkü onları neden sevdiğini anlatmaya cümleler yetersiz kalırdı.
Onları görmek için her gece dua edip ağlıyordun. Onlara sarılmak, koklamak ve hissetmek.. Hayali bile kurulamayacak mükemmel bir hayal!
Bir gün ülkene One Direction geliyordu. Senin tüm duaların kabul olmuştu. Allah'a kaç kere teşekkür ettiğini bile bilmiyordun. Günlerce mutluluktan ağlamıştın ve içinden sürekli şu geçiyordu Ben şimdi ciddi anlamda onları görecek miyim?" Ve aklından bir evet cevabı geçtiği zaman bir çığlık atıyordun..
****
Konser zamanı gelmişti. Sen en önde çıkmalarını, çığlık ata ata bekliyordun. O kadar heyecanlıydın ki, sanki bir insan seni midene bıçaklar saplayıp çıkartıyor. Bacakların ve kolların sanki -356 dercelik bir ortamdaymış gibi titriyordu. Onları görmene sadece bir kaç dakika kalmıştı! Bir kaç dakika!
Bir sürü directioner vardı. Konser bittiğinde önüne gelenin telefon numarasını isteyecektin. Çünkü hiç directioner bir arkadaşın yoktu ve One Direction konusunda dertleşmek için bir arkadaş hiçte fena olmazdı.
Bir anda konser alanının tüm ışıkları kapanmıştı. Ve bir anda tüm directionerler çığlık atmaya başlamıştı. Sen ise hem çığlık atıyor bir yandan da gözlerinden sayamadığın kadar yaşlar süzülüyordu. Onlar geliyordu! Onlar! One Direction!
Şarkı çalmaya başlamıştı ve sahneye ilk olarak Harry atlamıştı. Arkasından da diğer çocuklar bir anda zıplayarak sahneye giriş yapmışlardı. Allah'ım! Şu an tam olarak karşında şarkı söylüyorlardı! Sadece 3-4 metre ilerinde! Kalbin hiç olmadığı kadar hızlı çarpıyordu. Artık bacakların ve kolların titriyordu fakat hissetmiyordun. Gözlerin kararıyordu. Sana bir adım daha yaklaşsalar bayılacak duruma gelebilirdin. Mutluluk göz yaşların, gözünden akarken boğazın yırtıla yırtıla şarkıya eşlik ediyordun.
Sahnede Harry şarkıyı söylüyor, Niall gitar çalıyor ve Louis Liam ise su savaşı yapıyorlardı. Sen ise onları büyük bir hayranlıkla izliyordun.
Liam'ın suyu bittiğinde, Louis ona gülmüştü. Liam ise ona Bekle işareti verip, sahnenin önündeki hayranlarının yanına geliyordu ve o hayranlardan biri ise sendin! Sana yaklaşıyordu!
Sen artık mutluluktan hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlıyordun. Elin ayağın o kadar çok titriyordu ki.. Her han yere yığılıp kalabilirdin.
Liam sana yaklaşıp hıçkıra hıçkıra ağladığını gördüğünde sana baktı (Multi) evet sana bakmıştı! Sana!
Sanırım diğer yanındaki hayranlar ise çığlık atıp elimi tut diye yalvarıyordu.
Sen ise geri çekilmiş Liam'ın gerçek olup olmadığını çözmeye çalışırken, bayılacak duruma gelmiştin.
Liam sana öyle baktıktan sonra;
Liam: Sadece senden su isteyecektim?
Ardından gülmüştü ve sahneye oturmuştu. Ayaklarını da sahneden aşağı salmıştı. Önünde demirler ve koca büyük korumalar olduğu için kimse ona saldıramıyordu. Ama senin önüne oturmuştu! Sen ise küçük dilini yutmuştun.
Liam: Gözlerin kıpkırmızı olmuş, ağlamak yerine eğlensene.
Stadyumdaki tüm directionerler o anda o kadar çok çığlık atmıştı ki, kulağın yırtılmıştı ayrıca bunun sebebi sendin! Sen!
Sen hala cevap veremiyordun. Biraz daha kalsa bayılacaktın. Sadece ağlıyordun.
Liam: Hey! Artık ağlama.
O sana Ağlama mı diyordu? Üzgünüm kaç yıldan beri her gece ağlayarak hayal kurduğun bir şey fazlasıyla gerçek olsa kim ağlamazdı? Tabi bunu ona diyemedin. Liam'ın sorularına zıt bir şey sordun.
@ZeynepSencer: S-sen g-gerçek m-misin?
Aşırı derecede kekeliyordun. Liam ise gülerek;
Liam: Tabi gerçeğim. Denemek ister misin?
Sen bir anda afalladın ve;
@ZeynepSencer: N-nasıl y-yani?
Liam oturduğu sahneden atlayarak aşağı indi ve tüm yanındaki directionerler çığlık atarak ona ellerini uzattı ama elleyemiyorlardı. Önününüzde kocaman bir demirlik vardı.
Liam ise korumalara senin gelmene izin verdiğini söyleyip sana kollarını açtı. Sen gülerken ağlıyordun. Hemen demirlikten atladın ve sana kimse bir şey yapamıyordu. Aranızda bir demir ya da koruma hiç bir engel yoktu ve Liam senin ona sarılmanı bekliyordu! Diğer çocuklar ise sizi uzaktan izliyordu. Diğer directionerler ise hiç duymadığın kadar yüksek sesle çığlık atıyordu.
Sen ağlıyordun ve ellerin ayakların titrerken Liam'ın karşısında;
@ZeynepSencer: Sen c-ciddi misin?
Liam: Hadi ama, kollarım havada kaldı.
Bir anda tüm gücünle kollarını Liam'ın boynuna sardın. O ise sana sarılmak için kollarını senin beline sarmıştı. Birbirinize sıkı sıkı sarılıyordunuz. Sen kafanı onun boynuna gömüp kokusunu çekiyordun. Göz yaşların ise onun beyaz tişörtünde kayboluyordu.
Kokusu eşsizdi. Kalp atışın stadyumdaki tüm directionerlerin kalp atışlarına adeta meydan okuyordu. Senin kafan Liam'ın boynunda iken ağlayarak fısıldadın;
@ZeynepSencer: Sen gerçeksin.
Liam'da senin kulağının dibinde hafif güldüğünü hissetin ve;
Liam: Evet ben gerçeğim.
Yaklaşık bir dakikadan beri sarılıyordunuz ve artık Liam ayrılmak için sırtına vuruyordu. Oysa ki senin hiç sonlandırasın yoktu. Sana kalsa sonsuza kadar sarılırdın ama işte..
Liam senden ayrılıp yüzüne baktığında hala ağlıyordun. Liam eliyle yüzünü tuttu ve sana yakınlaşarak;
Liam: Neden ağlıyorsun? Bak senin yanındayım.
Sen ağlamanı tutmaya çalışarak;
@ZeynepSencer: Ben çok üzgünüm, özür dilerim. Ben sadece seni çok seviyorum. Özür dilerim. Ç-çok özür d-dilerim.
Liam yüzüne tebessüm etti ve o anda o güzel gözleri kapanıp kırışmıştı etmişti. Çok tatlı gözüküyordu!
Liam: Bak şimdi, benim şimdi şarkı söylemem gerekiyor. Korumalar şimdi seni şurdan kulise götürcek, sen bizi orda bekle.
Sen bir anda gülmeye başladın ve;
@ZeynepSencer: Ama benim VIP biletim yok.
Liam: Sen benim dediğimi yap.
Ve seni yanağından öptü. Ardından sana el sallayarak tekrar sahneye atladı. Korumlar ise seni kulise yöneltti.
İnanamıyordun. One Direction ile tek bir oda da yalnız kalacaktın. Sen ve One Direction! Üstelik VIP bilet olmadan! Vay canına!
Mutluluktan ağlıyordun. Böyle şeylerin olması aklının ucundan bile geçmezdi. Birazdan sadece Liam değil hepsine sarılacaktın ve sohbet edicektin! Onlarla!
***
Sen kuliste yalnız beklerken eşyalarını karıştırmıştın. Mutluluk dansı yapmıştın. Çığlıklar atmıştın. Ağlamıştın.
Konser sonunda hepsi ile kuliste tanışmış ve sarılmıştın. Ağlayarak sohbet etmiştin. Telefon numaralarını da istemiştin. Hepsi seni kırmadan vermişti. Kimseye vermeyeceğine söz vermiştin. Onlara tekrarlarca teşekkür etmiştin. Ve Liam bir gün seninle takılmak istediğini söylemişti. Sen ise olanlara inanamıyordun.. Çünkü inanılacak gibi değildi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?