0.78

1K 38 5
                                    

mazosist_kaplumbaga 'ithafen;

   Zayn ile çok yakın dostsunuz. Ve bu dostluğunuz hiç bir zaman bitmesin diye birbirinize söz vermiştiniz "birbirimize asla başka bir anlamda bakmayacağız" diye. Çünkü yeri geldiğinde Zayn senin kız arkadaşın oluyor bazende sen onun erkek arkadaşı oluyordun, kısacası kardeş gibiydiniz. Ama sen hisslerini kontrol edememiştin aşık olmuştun ona, ve en acısıda bunu ona söyleyemiyordun..

Bir akşam Zayn ile takılmak için dışarı eğlenmeye çıktınız. Birlikte sokakta yürüyor aynı zamanda sohbet ediyorsunuz. Kaldırımda yan yana yürürken Zayn bakışlarını sana çevirdirdi ve;

Zayn: Sana bir şey sorucam bu soru aklımdan hiç çıkmıyor.

Sende kafanı yürüyen ayaklarından çekersin ve kafanı Zayn'e çevirirsin, bakışlarınız kesişir ve onun muhteşem ela gözleri akşam bile parıldıyordu.

@mazosist_kaplumbaga: Sor.

Zayn dudaklarını yaladı ve gerçekten merak ediyormuş gibi sana sordu;

Zayn: Sen neden hiç bana erkek arkadaşından falan bahsetmiyorsun? Ben sana hep bahsediyorum, bak mesela kız arkadaşım ile 1 hafta önce ayrıldık ve sen beni düzelttin. Lütfen hoşlandığın biri varsa sana yardım etmeme izin ver. Belki aranızı yapabilirim ha?

Güldü ve bir nefes verdi. Ve bakış temasınızı kesip önüne baktı. Oysa sen ne diyeceğini bile bilmiyordun susup kalmıştın, ona onu sevdiğini nasıl söyleyebilirdin ki? Kendisini kendisi ile sana mı yapacaktı? Komikti.

Sen konuyu üstü kapalı bir şekilde anlatmaya karar verdin. Ve sende bir nefes verip;

@mazosist_kaplumbaga: Tamam, aslında evet benim hoşlandığım bir insan var ama sana bahsetmedim.

Zayn hayal kırıklığına uğramış gibi;

Zayn: Neden söylemedin bana?

@mazosist_kaplumbaga: Çünkü eğer sevdiğim insana 'seni seviyorum' dersem beni bir gün bırakır.

Zayn: Nasıl yani?

@mazosist_kaplumbaga: Yani demek istediğim, en iyi dostun seni hiç bir zaman bırakmaz ama sevgilin seni bıraktığında bir daha yüzüne bile bakmaz o yüzden seni kaybetmekten korkuyorum.

Gözünden yaşlar süzülür ve Zayn yürüdüğünüz kaldırımda durup sana böyle bakar (Multi);

Zayn: Sen son kelimen de ne dedin?

Bir an ağlaman durur ve utançtan yerin dibine girersin çünkü son dediklerini gerçekten ağzından kaçırmıştın.

Zayn şu an önünde durmuş gözlerini sana dikmiş ve senden bir cevap bekliyordu ne diyeceğini bilmiyordun ve susup sadece karanlıkta parlayan Ela Gözlerine baktın, sen konuşmayınca o konuştu;

Zayn: Beni mi seviyorsun yani?

Sen evet anlamında kafanı salladın ve daha sonra tuttuğun Gözyaşları yeniden süzülmeye başladı.

@mazosist_kaplumbaga: Zayn, biliyorum en başından birbirimize söz vermiştik ama bilmiyorum hislerime engel olamadım lütfen beni anla..

Sesin titriyordu, Zayn ise gözlerini sana dikmiş seni dikkatli bir şekilde dinliyordu. Ve sen konuşmanı bitirince Zayn sana iyicene baktı ve iki kolunu sana doğru açtı ve sarılman için kaş göz yaptı sen ise ne olduğunu anlamadan sımsıkı sarıldın ona hala istemsizce ağlıyordun..

@mazosist_kaplumbaga: Çok özür dilerim seni Sevdiğim için..

Zayn sana daha sıkı sarılır ve;

Zayn: Lütfen artık ağlama benim küçük sevgilim, dayanamıyorum..

Sana sevgilim dedi sevgili...

One Direction Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin