0.79

1K 40 20
                                    

Hazzaismypikachu 'ithafen;

    Louis ile sen arkadaşsınız ve evleriniz yan yana o yüzden birbirinize baya yakınsınız. Her gece dışarı çıkıp sohbet ediyorsunuz ama ne yazık ki Louis hep elindeki bateri oyunu ile oynuyor.

Bir akşam yine Louis ile bahçede bulaşacaksınız ve sen bahçede pofuduk koltuğa oturup Louis'i bekliyorsun.

***

Louis gelir ve karşındaki pofuduk koltuğa oturur elinde yine o bateri oyununu getirmiştir.

Sen Louis'e göz devirirsin ve Louis fark edince sana bakar. (Multi);

Louis: Ne oldu?

@Hazzaismypikachu: Bak Louis açık konuşacağım, lütfen artık şu bateri oyununu getirme.

Louis sesini incelterek ve yalvarıcı bir ses tonuyla konuşur;

Louis: Ama nedeen? O benim bebeğim.

Çocukça konuşmuştu. Sen ise yine atarlı konuştun;

@Hazzaismypikachu: Louis biz burada neden buluşuyoruz?

Louis gülerek;

Louis: Neden buluşuyoruz?

Cidden siz neden burada buluşuyorsunuz, buluştuğunuzda sen sadece bir adet bateri oynayan Louis'den başka bir şey görmüyordun. Bu yüzden dicek bir cevap bulamamıştın. Sen cevap veremeyince Louis'in yüzünü bir sırıtma kaplamıştı.

Louis: Yoksaa?? Bidakka düşündüğüm şey mii?

@Hazzaismypikachu: Ne?

Louis şaşkın bir şekilde;

Louis: Sen benden mi hoşlanıyorsuun? Bak çekinmene gerek y-

Sen Louis'in sözünü kesersin ve hafif bağırarak aynı zamanda gülerek, zaten hiç bir zaman ciddi olmayı başaramıyordun;

@Hazzaismypikachu: Saçmalama! Yok öyle bir şey!

Ve hafifçe omuzuma vurursun Louis ile hala pis pis sırıtıyordur. Bu sefer sana yaklaşır ve sessizce;

Louis: Hadii ama itiraf et beni seviyorsun.

Senin yanakların utancından pembelemişti, aynı zamanda dik dik Louis'e anlamsızca bakıyordun peki onun dediği gibi onu seviyor muydun? Evet belki biraz.. Tamam seviyorsun.

Louis sana giderek oturduğunuz yerde yakınlaşmaya başlamıştı ve doğrucana dudaklarına bakıyordu sen ise gözlerine takılmıştın kıpırdayamıyordun donup kalmıştın adeta.

Aranızda 1 parmak boşluk kaldığında Louis durdu ve dudaklarını yalayıp konuştu;

Louis: Beni sevdiğini söyleyebilirsin çünkü aşkın platonik değil buna emin olabilirsin.

Sen şu an resmen kendini olayın akışına bırakıyordun ama bir dakika Louis senden mi hoşlanıyordu?!

Sen daha düşünmeden Louis dudaklarınızı buluşturmuştu bile..

One Direction Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin