Ebru_Horan5 'ithafen;
Sen Niall ile 4 aylık evlisin ve birbirinizi aşırı derecede seviyorsunuz.
Niall şarkıcı olduğundan dolayı habire turnelere çıkıyordur ama evlendiğinizden beri ilk defa bir turneye çıkmıştır ve sen Niall'ı gerçekten daha ilk günden beri özlüyorsun.
Akşam Niall'a "ne yapıyorsun?" Diye mesaj attın;
@Ebru_Horan5: Ne yapıyorsun aşkım? İyi misin? Bir sorun yok değil mi?
Niall'a mesaj attığın gibi online olur ve o da sana mesaj atar;
Niall: Hiç öyle bende telefonda geziniyordum, merak etme ben iyiyim önemli olan sensin, sen nasılsın prensesim?
Mesajı görmenle yüzünde küçük bir tebessüm oluşmuştu. Sende ona cevap yazdın;
@Ebru_Horan5: Ben iyiyim ama sana orda nasıl bakıyorlar rahatsın dimi?? Bak sen bana lazımsın.
Niall: Hahaha rahatlık konusunda hiç bir şüphen olmasın.
@Ebru_Horan5: Nasıl yani?
Niall: *fotoğraf gönderir.*
Senin resmi görmenle oda da bir kahkaha patlatman bir olmuştu.
@Ebru_Horan5: Hahahaha sanırım orda sana benden daha iyi bakıyorlar ha?
Niall: Senden daha iyi mi?
@Ebru_Horan5: Evet.
Niall: Aşkım, burada kimse senin kadar güzel yemek yapamıyor inan bana..
Hafif sırıtarak cevap yazarsın;
@Ebru_Horan5: Başkaa
Niall: Kimse senin verdiğin huzuru bana vermiyor ;((
@Ebru_Horan5: Huzursuz musun yani? :(
Niall: Evet.:(
@Ebru_Horan5: Keşke yanına gelebilsem..:(
Niall: Keşke seni kollarımın arasına alıp sıkıca sarılıp kokunu içime çekebilsem..:(
@Ebru_Horan5: Keşke sana yemek yapabilsem..:(
Niall: Keşke yaptığın yemekleri yiyebilsem..:(
@Ebru_Horan5: Seni hiç tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum ve biz daha ne kadar böyle ayrı kalacağız..;((((
Niall: Merak etme çok yakında gelip o keşkelerin hepsini gerçekleştireceğiz..:))
@Ebru_Horan5: Keşke şimdi gerçekleştirebilsek.. Her gece senin yastığına sarılıp uyuyorum ama ben gerçek Niall'a sarılmak istiyoruum..
Niall: Bende senin bir hırkanı almıştım her gece ona sarılıp uyuyorum, kokun hala hırkanın üzerinde..
Bir dakika senin en sevdiğin üzerinden çıkartmadığın ve dört günden beri bulamadığın hırkandan bahsediyordu bu!
@Ebru_Horan5: Bir dakika! Ben o hırkayı kaç günden beri arıyorum sen mi almıştın?!
Niall: *dilçıkaranemoji*
@Ebru_Horan5: Kendimi o hırkasız çok boş hissediyorum ve geldiğinde ödeşeceğiz Niall bey, hani senin yanından ayırmadığın gitarın vardı yaa..
Niall: Nolamaaaz! Bunu yapmaa!
@Ebru_Horan5: *dilçıkaranemoji*
***
Tüm gece boyunca Niall ile böyle konuşmaya devam edersiniz ve gece sonunda telefonda konuşarak hasret giderirsiniz.
***
1 hafta sonra eve Niall gelir ve hiç sarılmadığınız kadar birbirinize uzun sarılırsınız ve "keşke" dediğiniz her şeyi gerçekleştirirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
One Direction Hayal Et
FanfictionBelki bu hayal etlerden biri senin kaderin, nerden biliyorsun?