0.103

731 24 6
                                    

-Niallswife- 'ithafen;

Niall ve sen 2 aydan beri sevgilisiniz. Birbirinize olan bağlarınız cidden fazlasıyla kuvvetli. Sürekli birbiriniz ile dertleşir ve birbirinizi anlardınız. Aralarda ise sadece şakasına kavga ediyordunuz, onun dışında ciddi büyük bir kavganız olmamıştı.

Bir gün gece geç saatlerde ışık kapalı bir şekilde salonda bir film izliyordun. Tam duygulanıp ağlayacağın bölümde yanında ki telefonuna bir bildirim sesi geldi. Alıp almamakla kararsız kalmıştın çünkü filmi bölmek istemiyordun. Ama sen o insanlardan değildin. İlla gelen bildirime bakacaktın yoksa meraktan ölebilirdin.

Merakla titreyen telefonunu eline aldın ve bildirime baktın. Bir mesaj gelmişti ve mesaj Niall'dandı.

Büyük bir hayretle cevap vermek için tuş kilidini açtın çünkü Niall genelde bu saatlerde hep uyurdu. O erken yatıp erken kalkan insanlardandı. Sen ise tam tamına onun zıttıydın. Sanırım böylece birbirinizin eksik yanlarını tamamlıyor ve birbirinize uyum sağlıyordunuz.

Mesajı açtığın ve okudun;

Niall: Hey uyudun mu?

Mesajı okuduğunda yüzüne küçük bir tebessüm yerleşmişti. Sen ve uyumak, hemde bu saate. Ne kadar komik.

@Niallswife: Sence?

Niall: Hahaha uyumadığını biliyordum.

@Niallswife: O zaman neden soruyorsun? Üstelik sen bu saate uyurdun, ne oldu bir problemi var?

Çok gecikmeden mesaj geldi;

Niall: Ihmm.. Sadece uyku tutmadı diyelim. Benimde canım sıkıdı senle konuşuyorum işte.. Evdeki yemekleride bitirdim :(

Sen mesajı okuyunca hafif ama sesli bir şekilde güldün. O cidden çok fazla yiyordu.

@Niallswife: Kıyamam :(

Niall: Açım :(

@Niallswife: Zaten ne zaman doydun ki? :(

Niall: Bilmiyorum :(

@Niallswife: Hadi bana bir resmini atsana :)

Niall: Neden? Ben hala açım :(

@Niallswife: Yemekten daha fazla bahsedersek daha fazla acıkacıksın biraz başka konularla uğraşırsak unutursun dedim :)

Niall: Güzel fikir :) ama unutmayacağım :(

@Niallswife: Yeter, at artık şu lanet resmini. Böyle gidersen bir yemek katili olacağım.

Niall: Niye yemekleri mi kıskanıyorsun?

@Niallswife: Resim dedim.

Niall: Hahahaha tamam anladım ben seni. Neyse atıyorum bekle.

Telefonumun tuş kilidini kapattın ve bir resim atmasını bekledin böylece tüm gece boyunca o resime bakacak ve bu adam cidden benim sevgilimi? Diye kendine soracaktın.

Bir süre daha bekledikten sonra bildirim geldi hemen telefonunu açıp resime baktın.

Niall: *Fotoğraf gönderir.*(Multi)

Resmi görmenle odada bir kahkaha patlatman bir olmuştu. Sen gülerken ardından Niall sana hemen bir mesaj daha attı;

Niall: Aman tanrım! Bu resmi yanlışlıkla attım! Parmağım yanlışlıkla bu resime değdi! Lanet olsun! Bu resmi hiç görmedin tamamı?

Sen gülmene devam ederken bir yandan mesaj yazıyordun;

@Niallswife: Ama gördüm :) ve şu ana kadar attığın en güzel resimlerden biri. Ayrıca bu resmi kilit ekranım yapacağım bekle.

Hemen ayarlara girip telefonun kilit ekranını yaptın. Ardından tekrar mesajlar bölümüne girdin;

Niall: Yapmadın değil mi? :)

@Niallswife: Yapmadım :)

Tabikide yalan, yapmıştın.

Niall: Oh

@Niallswife: Yalnız senin başındaki şey ne öyle?

Niall: O fotoğrafı hangi psikoloji ile çektik inan bilmiyorum. Kafamdaki sanırım bir don olmalı.

@Niallswife: Hahahaha. Bütün gece boyunca bu resime bakıp "Bu adam benim sevgilimi?" Diyeceğim.

Bunu yapacaktın.

Niall: Evet bu adam senin sevgilin ve sanırım tüm gece böyle bir sevgilin olduğu için utanç duyacaksın :(

Bu mesajla beraber yüzünü buruşturdun. Ne utanç mı?

@Niallswife: Ne utanç mı? Saçmalama, ben seni farklı olduğun için seviyorum. Böyle olduğun için seviyorum. Seni sen olduğun için seviyorum. Sen mükemmelsin.

Bu mesajı tüm samimiyetin ile yazmıştın. Ardından Niall'da sana mesaj attı;

Niall: Senin gibi bir meleğim olduğu için dünyanın en şanslı erkeği ben olmalıyım, diye sormuyorum çünkü benim. Seni seviyorum.

Sen yüzünde kocaman bir gülümseme olmuştu ardından utanmışlığını belirterek;

@Niallswife: Yanaklarım kızardı :)

Niall: Ben doğruları söylüyorum. Bu arada benim bu sefer cidden uykum geldi. Yatıyorum. İyi geceler, rüyanda beni gör. :))

@Niallswife: İyi geceler. Sende beni rüyanda gör. :))

Dedin ve konuşmanız burda sonlanmıştı. Onunla konuşmak ciddi anlamda çok zevkliydi.

Şimdi ise film izlemek yerine tüm gece Niall'ın attığı resime bakıp Bu adam cidden benimi? diye kendine soracaktın.

Evet bunu tim gece boyunca yaptın ve o cidden senindi...

One Direction Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin