0.89

890 42 21
                                    

bangrez23 'ithafen;

    Sen One Direction'u konsere vs. hazırlayan kızsın. Yaklaşık 2 seneden beri bu işi yaptığın için artık gruptakilerle kardeş gibi oldun, çünkü onlar nereye giderse sende oraya gitmek zorundasın. Kısacası her zamanın onlarla geçiyor.

    Bu geçen zamanla ise illaha ki birinden hoşlanman gerekiyordu, çünkü o kadar sene beraber geçirdiğin 5 çocuktan birinden hoşlanmaman büyük aptallık olurdu, kesinlikle!

     Çünkü hepsi birbirinden mükemmel ve hepsinin ayrı bir özelliği var. En iyisi de kalpleri mükemmeldi.

    Senin vurulduğun kişi ise Zayn'di. O gerçekten mükemmel bir kişiliğe sahipti aynı zamanda gözleri, onlar tarif edilemez bile.

    Bir gün yine konsere alanına gittiniz. Yine arka tarafta çocukları hazırladın ve işin bitmişti yine mükemmel olmuşlardı. Artık hazırlardı. Niall'ın eline gitarı verdin ve diğerlerine de mikrofonları dağıtırken bir mikrofon elinde fazla kalmıştı. Bir kişi eksikti, kafanı kaldırıp kimin eksik olduğuna baktığında Zayn yoktu. Endişeyle sordun;

@bangrez23: Zayn nerde çocuklar?

     Harry kafasını "Bilmiyorum" anlamında iki yana sallar ve o sırada hızlı bir şekilde Liam konuşur;

Liam: En son içerde görmüştüm, ayakkabılarıyla uğraşıyordu galiba.

    Sen "Peki" anlamında bakış attın ve hemen koşarak arka tarafa gittin çünkü sahneye çıkmalarına 10 dakika kalmıştı. Arka tarafının kapısını nefes nefese açtığında Zayn koltuğa oturmuş ayaklarını da sehpaya uzatmış, elinde ayakkabılarının bağcıklarını sokuyordu.

    Çok hızlı ve ani girdiğin için Zayn sana tip tip bakmaya başlar. (Multi)

Zayn: Aradığım kız da geldi sonunda.

    Demesiyle senin yanaklar haliyle kızarır ama şu an utanmanın vakti yoktu hemen hazırlanıp sahneye çıkması gerekiyordu!

@bangrez23: Zayn hemen hazırlanıp, çocukların yanına gitmen gerekiyor. Hazırlanman için tam on dakikan var.

   Elinle 10 parmağını açarak 10 dakika kaldı diye işaret edersin ve Zayn sana tek kaşını kaldırarak bakar daha sonra;

Zayn: Hadi sen beni hazırla kurtarıcı meleğim.

  Ne? O sana kurtarıcı meleğim mi dedi? Yok canım beynin sana oyun oynuyor olmalı. Yani ya da sen sijofrensin. Bir dakika sen Zayn'in kurtarıcı meleği olmuşsun! Aman Allah'ım öldürün beni!

   Sen şaşkınlıkla yüzünü kırıştırdın ve;

@bangrez23: N-ne? K-kurtarıcı meleğin, b-ben?

    Evet işte yine saçmalamaya başladın. Zayn ise görünüşünü bir tık bozmuyordu, bu bir yetenek olmalı! Her gün farlı bir yeteneğini keşfediyorum, ve hepsi birbirinden mükemmel!

     Zayn sana tebessüm ederek;

Zayn: Evet sen, benim kurtarıcı meleğim hadi bana yardım et. Ben bağcıkları sokarken sende saçımı yapar mısın?

    Sen utangaçlığın zirvesini yaşarken, konuştun ve bu iyi bir fikir değildi;

@bangrez23: T-tamam, p-pekala. N-nerden başlıyım o z-zaman.

    Ah! Ne diyorsun böyle, konuşmasan daha iyi di. Nerden başlayım? Mı? Sana az önce saçımı yap dedi ya ah, niye konuştun ki. Saçmalamanla beraber Zayn'in tebessümü tüm yizüne yayılır ve;

Zayn: Saçımın neresinden başlamayı düşünüyorsun?

   Bu sefer konuşmak iyi bir fikir değil diye düşünerek konuşmadın ve hızlıca masaya ilerleyip fön makinası, sprey ve tarağı alıp Zayn'in oturduğu koltuğa ilerledin. Yanına oturduğunda fön makinasını açtın ve tarakla hemen saçını yapmaya başladın o sırada Zayn elindeki bağcıklarla uğraşmıyor seni tebessüm ederek izliyordu. Ve seni daha da geriyordu. Allah'ım bugün Zayn yatağının neresinden kalktı! Cidden merak ediyorum!

   Saçına fön çekerken aynan da söylendin;

@bangrez23: Bana neden öyle bakıyorsun?

   Zayn'in yüz ifadesi öyle güzel bir şekile girmişti ki..;

Zayn: Kurtarıcı meleğim çok güzel, onu seyrediyorum.

   Şu an Zayn sana resmen sarkıyordu. O anlık ne yapacağını bilemedin ve konuşmadın onu duymamazlıktan geldin ve kızardın ama Zayn basbaya senden hoşlanıyordu!!!

    İşi bittiğinde saçı bozulmasın diye sprey sıktın ve saate baktın, iki dakika vardı.

    Sen hemen Zayn'in elini tutarak;

@bangrez23: Çok az kaldı! Hadi!

    Zayn'i diğer çocukların olduğu yere elinden çekiştirerek getirdiğinde çocuklar sizin tutuşan elinize büyük bir şaşkınlıkla bakıyordur. Sende bir an tutuşan ellerinizi fark ettin ve Zayn'in tepkisini görmek için yüzüne baktığında, durumdan menmunmuş gibi bir yüz ifadesi vardı. Sen hemen Zayn'in elini bıraktın ve dışardan kız çığlıkları gelmeye başlamıştı artık çıkmaları gerekiyordu.

@bangrez23: Artık sahneye çıkmanız gerekiyor.

   Tüm çocuklar tamam anlamında kafa salladı ve o sırada dudaklarına ıslak nemli bir şey değidi, evet bu Zayn'in dudaklarıydı! Seni öpmüştü! Allah'ım bugün bir rüya olmalı! Çok ani öpmüştü! Neden öptü ki bu şimdi! Bir daha nasıl yüzüne bakıcaksın?!

   Seni ani bir şekilde öptükten sonra çocuklarla koşa koşa sahneye atladı. Çok güzel bir öpücüktü! Hem de Zayn tarafından! Sanırım sevgili oldunuz, hayırlı olsun!

One Direction Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin