0.76

1K 44 17
                                    

Ebru_Horan5 'ithafen;

   Sen Niall ile 3 aydan beri sevgilisindir. Ve aşkınızı çocuk gibi yaşayanlardasınız.

    Bir gün Niall ile bir yere gideceksiniz ve akşamdan bir odada bekleyeceksiniz ve oda da sadece bir koltuk vardır. Ve sen o koltukta uyuya kalmışsındır sabah uyandığında ise Niall valizin içine resmen yatak kurup uyumuştur. Sen koltuktan kalkıp yanına ilerlersin ve bir süre onu izlemeye başlarsın. (Multi)

Kendi kendine;

@Ebru_Horan5: Ayyy tipe bak ya yerim. Ne kadar tatlı uyuyor.

   Niall'ın daha yakınına gelip yüz hizasına gelip çömelirsin ve Niall'ı daha yakından izlemeye başlarsın. Ve bir yandan elinle Niall'ın yüzünü okşarsın.

Sen yine kendi kendine fısıldayarak;

@Ebru_Horan5: Bildiğin bebek ya yanağa bak ne kadar pürüsüz ve yumuşak şu an uyanık olsa şapır şupur yerim ama şu an dokunmaya bile kıyamıyoruum.

Bir kaç dakika boyunca öylece Niall'ı seyretmeye devam edersin. Ve Niall'ın koca mavi gözleri bir anda açılır. Niall'ın gözlerinin açılması ile birlikte senin arkana düşmen ve çığlık atman bir olur.

@Ebru_Horan5: Ne yapıyorsun Niall yaa?

Niall senin yanına gelir ve;

Niall: Ben uyanıkken beni şapır şupur yiyeceğini söyledin bende uyandım. Hadi ye beni..

Sen gözlerini kocaman açarak;

@Ebru_Horan5: Sen beni mi dinlediiin!?

Niall sırıtır;

Niall: Sevgilimi dinleyemez miyim?

Sana daha çok yaklaşır;

Niall: Sen beni yemiyorsan istersen ben seni yiyebilirim, ne dersin?

Sen göz devirerek;

@Ebru_Horan5: Niall sus yaa.
Sen şimdi yemeyi falan unut. Burda uyumuşsun belin bir yerin falan ağrıyor mu sen onu söyle.

Niall: Evet belim ve boynum biraz ağrıyor.

@Ebru_Horan5: Beni dün gece neden uyandırmadın, sen uyusaydın koltukta

Niall: Kıyamadım çok tatlı uyuyordun, hem sen kızsın.

Olduğunuz yerden kalkarsınız ve;

@Ebru_Horan5: Biraz koltuğa otur geçer.

Niall: Ama bir şey eksik değil mii?

@Ebru_Horan5: Ne?

Niall: Sen

@Ebru_Horan5: Ben mi?

Gülersin

Niall: Evet eğer sen yanımda oturmazsan geçmez.

Niall'ın bakışları aynı annesinden şeker isteyen bir çocuk gibi bakıyordu.

@Ebru_Horan5: Ayy tipe bak ya çok tatlısın şu an yerim seni.

Niall sırıtarak;

Niall: Acaba ilk önce kim kimi yiyecek?

Sen Niall'a "ne demek istedin?' Bakışları atarsın ve Niall sana sırıtarak yaklaşmaya başlar sende durumu anlayınca çığlık atıp kaçmaya başlarsın.

@Ebru_Horan5: Senin belin kıçın ağrımıyor muydu yaaa?

Niall: Seni görünce geçti, gel burayaaa

Odanın içinde öylece koşturup durursunuz..

One Direction Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin