Özel Bölüm -2- PART I

3K 111 12
                                    

ÖZEL BÖLÜM – 2 –

" Olmadı bu. "

" Oldu. Çok güzel oldu. "

" Ay, hayır olmadı diyorum! "

" Almina olmadı bu! "

" Oldo oldo çok gozol oldo. "

Almina dolu ağzıyla konuşunca yan tarafımdaki askıyı fırlattım suratına.

" Ne atıyorsun kızım ya! "

" Ya sen buraya yemek yemeye mi geldiiiinnn? "

Ben tam çemkiriyordum sağ belimdeki acıyla bağırdım.

" Al batırdın. Batırdın. "

" Hümacım bi durmadın ki? " Bana kötü kötü bakan kadına gözlerimi kıstım. Derin bir nefes aldı. Annemin yakın arkadaşı olmasaydı kesin şimdiye kadar atmıştı bizi. Kadının çıldırmasına az kalmış gibiydi.

" Esra abla olmadı bu. " Kadın eğildiği yerden kalkıp ellerini beline koydu.

" Neresi olmadı. " diye bağırdı bir anda. Korkuyla geriye çekilirken eteği gösterdim.

" Önü biraz uzun gibi. " Ben böyle deyince bir iki adım geriye gidip uzun uzun süzdü gelinliği.

" İstersen şey yapalım... " dedi çenesini kaşırken. " ... biz bu gelinliğin önünü yok edelim. Sadece arkası olsun. Vücudunun ön kısmını da streçleriz artık. "

Valla çıldırmıştı. Bu sefer kesin çıldırmıştı kadın.

" Hııı. Düğüne değil cenazeye gideriz o zaman. Araz toplu katliam yapar. " Almina güle güle hala bir şeyler yerken benim sinirlerim tepeme çıktı.

" Oldu mu bu? " dedim Almina'ya dönerken. O sırada telefonum çaldı. Ekrandaki ismi görünce hemen açtım telefonu.

" Araz oldu mu bu? "

" Ne oldu mu yavrum? "

" Araz ben önü kısa arkası uzun gelinlik istiyorum. Esra ablada önünü tamamen yok edelim diyor. "

" Ee bende pantolon giymiyim o zaman güzelim. " Ben Araz'ın söylediği şeyi düşünürken ağzımdan tuhaf bir ses çıktı.

" Hııı? "

" Ne demek lan gelinliğin önü yok. Delirtmeyin kızım beni. " diye bağırdı. O böyle bağırınca dolan gözlerime engel olamadım.

" Ne bağırıyorsun be. Hep bağır zaten. Evlenmiyorum ben. Düğün müğün yok. " deyip telefonu kapattım. Sonra gözlerimi silip Esra ablaya döndüm. Kaşlarımı kaldırıp gözlerimi büyülttüm ve topuklarımın üstünde ileri geri sallandım. Masum olduğunu umduğum bir sesle kafamı eğip sordum.

" İki parmak kadar daha kısaltalım mı? "

*

" Dur test edicem. "

Yatağın üzerine oturup hafif zıplamaya başladım.

" Şuna da bakayım. "

Bu sefer karşıdaki yatağın üzerine oturdum. Sırtımı arkaya atıp yarı yatar haldeyken gözlerimi kapatmış bundan sonraki hayatımı düşünmeye çalışıyordum. Araz'a evet demiştim. Bir hafta sonra da düğünümüz vardı ama ben hala korkuyordum.

" Hüma ne oldu yavrum? " Araz'ın parmakları gözlerimden süzülen yaşı silerken açmadım gözlerimi.

" Korkuyorum. " diye fısıldadım. Günlerdir kendimi hazırlıklara verip korkumu arka plana atmaya çalışmıştım ama çıkmıştı işte gün yüzüne. Gözlerimi kapattığım an kalbime çöreklenen her kötülük ayaklanıp çıkmıştı karşıma.

TUTULMA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin