Mestor - Pianino - Smutna Melodia (Sad Piano Melody) (HQ)
Moi kochani wiem, że moje opowieści nie są fantastko, lecz uważam, że jeśli jakaś opowieść mi się nie podoba to jej nie czytam. A jednak jedna osoba Druuuga postanowiła hejtować i pisać że nie podoba jej się tamto i siamto w tej opowieści. Ja rozumiem, że ktoś napisze że robię błędy czy jakieś porady by poprawić jakość opowieści, ale żeby pisać pod każdym rozdziałem że opowiadanie jest płytkie i nie ma sensu bym pisała cokolwiek? Usunęłam te komentarze (Nie wiem czy wyłapałam wszystkie, bo mam bardzo dużo powiadomień i jest możliwość że nie widziałam innych tego typu komentarzy od tej osoby), bo aż serce mnie bolało że ktoś może być aż tak podły i wypominać ci każdy twój nawet najmniejszy błąd. (Tu pytanie do autorki tych komentarzy) Powiedz mi czy ty nigdy się w niczym nie pomyliłaś? Ja wiem moje pisanie nie jest doskonałe, ale nie jest także aż tak złe bo osoby które minie czytają (Oprócz ciebie :/) uważają, że pisze w miarę spoko. Więc proszę przestań hejtować ludzi bo przez ciebie mam ochotę usunąć tą opowieść. Tak dobrze słyszycie mam taką chęć lecz jej nie spełnię, bo uważam że wielu z was chce dowiedzieć się co będzie dalej i co czeka jeszcze naszych bohaterów. Może się myle nie wiem... Ale wnioskują po waszych komentarzach mogę powiedzieć, że są osoby które lubią to opowiadanie......
Zapytać zapewne dlaczego napisałam o tym, prawda? Napisałam o tym, bo przez tą osobę ZAWIESZAM TĄ OPOWIADANIE NA TYDZIEŃ. Kochani wybaczcie mi to, ale ta osoba sprawiła mi wielką przykrość.... :( Może wstawię coś szybciej, kto wie... Ale na obecną chwile straciłam wiarę w to, że piszę to opowiadanie fajnie i ciekawie, bo jeśli mogę to zacytuje parę z tych komentarzy, które jeszcze zostały:
"Po prostu obrzydliwe. Błagam, nawet nie próbuj więcej opisywać scen z pocałunkami. Pozdrawiam :)"
'Dlaczego Aria jest taką idiotką?'
'Lepszy okruszek błota od litra chleba.Widzę, że Arii często zdarza się szuszyć suszarkę.Dobrze, że ten ksiądz jest wierzący. Szkoda, że ma żonę, bo pewnie wielu by się skusiło.'
Wszystkie Twoje postacie nie mają charakteru, w ich imieniach brakuje oryginalności, popełniasz masę błędów ortograficznych i językowych oraz piszesz okropne dialogi i opisy. Podsumowując- powinnaś sobie darować pisanie, bo jedynie wywołujesz u wszystkich raka :) Pozdrawiam
Nie będę kopiować dalszych komentarzy, bo nie chcę już na nie patrzeć...
Tak więc kochani podziękujcie tej o to osobie bo przez nią nie będziecie mieć rozdziału do chwili aż powróci we mnie wiara w tą książkę (Jeśli nie powróci to napisze rozdział za tydzień) Oczywiście moja druga książka będzie pisana na dal, bo tam faktycznie są drobne komentarze z uwagami, ale są to komentarze, które mnie nie hejtują tylko pomagają.....
Tak wiec do zobaczenia moje kochane Diabełki. ;(
CZYTASZ
Ukryta
FantasyJednego dnia, o jednej godzinie, w tej samej chwili urodziły się dwie dziewczynki. Nie były jednak zwykłymi dziećmi. Obie posiadały moce. Moce te były mieszanką mocy samego Boga jak i Szatana. Jednak w każdej z dziewczyn, któraś część mocy przeważał...