„Co tady děláš?“ Spražila ho Ema pohledem a já na ni hodila nechápavý pohled.
„Vždyť ho nech. Samozdřejmě, že může jít s námi.“ Vložila jsem se do toho a znovu pocítila Zaynův stisk mé ruky. Nechápavě jsem se na něj otočila, ale jeho výraz ve tváři byl absolutně nečitelný.
„Děkuju moc.“ Ozvalo se těsně zamnou, když kolem mě prošel a natáhl se rukou pro jablko ležící v míse na stole. Pak se s úsměvem znovu otočil na mě a zakousl se.
„Super, tak jdem všichni!“ Vyskočil Harry ze sedačky a hned za ním Louis a spolu s Liamem už vybíhali schody do patra, aby se mohli jít převléknout do plavek. Zatímco Chris někam odešel a Ema čekala na mě.
„Děje se něco?“ Stočila jsem svůj pohled opět na Zayna, který stál nehnutelně vedle mě a za celou dobu nic neřekl.
„Nic.“ Sykl, pustil mou ruku a odkráčel pryč. Nechápala jsem jeho chování. Dál jsem to však nehodlala řešit. Třeba jen neměl svůj den.
„Proč jsi na něj taková?“ Zeptala jsem se nejistě, mezitím co mi Ema zavazovala vrchní část plavek, které se mi mimochodem hodně líbily. Spodek i vrch měly námořnické pruhy a uprostřed bikin byla přišita tmavě modrá mašlička. Koupila jsem si je speciálně pro tohle léto. Byly přímo dokonalé. (http://www.jenzeny.cz/tinymce/jscripts/tiny_mce/plugins/imagemanager/soubory/people/plavky_namornicke4.jpg)
„Jaká?“ Odpověděla mi otázkou.
Jen jsem si povzdechla. „Taková, zlá.“ Otočila jsem se na ni, když mi plavky konečně držely i za krkem a usmála se.
„Já nejsem zlá. Jen je to můj bratr a sourozenci si obvykle lezou na nervy.“ Pokrčila rameny a vyšpulila spodní ret, mezitím co se ke mně otočila zády a podala mi šňůrky od jejích neonově růžových plavek, abych je zavázala.
„Tvoje babička mi říkala, že už to mezi vámi není tak, jako dřív.“ Skousla jsem si spodní ret a nachvilku zaváhala nad tím, jestli jsem jí to měla říct. Nutkání tohle vyřešit však bylo silnější, chtěla jsem jim pomoct. Oběma.
„Víš co Bel, neřeš to, ano?“ Otočila se na mě s úsměvem a já jen zklamaně přikývla. Možná měla pravdu, možná bych se jim do toho neměla montovat, ale tak přece je to moje, dá se říct, nejlepší kamarádka a chci jí pomoct.
V tu chvíli se rozletěli dveře od pokoje a do nich vletěl Chris jen v koupacích kraťasích po kolena, proletěl mezi námi dvěma a hupsl na postel.
„A co kdybychom třeba byli nahé?“ Skřížila si Ema ruce na prsou a pozorovala svého bratra, rozplácnutého přes celou postel.
„Vletěl bych sem tak jak tak.“ Zasmál se a já jen protočila očima.
„Noták. Ségra, chci vidět úsměv. Jdeme si užívat.“ Vypískl, vstal z postele a obotčil ruku, kolem Emina pasu.
Ta se nejprve podívala na moji rozšťastněnou tvář a pak zpátky na Chrise, s též rozšťastněnou tváří. Nakonec se jen přehnaně usmála, až z toho vznikl spíš úšklebek a všichni jsme se vydali k ostatním.
Když jsme přišli k jezeru, roztáhli jsme osušky na trávu a Louis s Harrym se okamžitě rozběhli po břehu do vody.
„No ták. Zlato.“ Vyšpulila jsem na Zayna ret, který už byl od té chvíle v obýváku nějaký tichý a zatahala ho palcem a ukazováčkem za tvář.
Chvilku na mě koukal vážnou tváří, ale po pár sekundách se mu na tváři vytvořil úšklebek, zvedl mě do jeho náruče a rozutíkal se semnou do vody, přičemž jsme se oba smáli jak pominutí. Přitom o něco zakopl a oba nás potopil pod vodu, takže jsem nabrala a vynořila se s plnou pusou vody a vykašláváním.