MULTİMEDYA/ERKEKLER.
ALTTAKİ AÇIKLAMA ÖNEMLİ LÜTFEN OKUYUN...
KEYİFLİ OKUMALARR.
Üzerine çıkıp ona sarılan kocasını hızla itti.Artık yorulmuştu.Dayanamıyordu.Uzun süredir sadece karnındaki minik yavrusuna tutunuyordu.Sanki o olmasa yok olacak gibiydi.Gözlerini kapatıp hızla arkasını döndü.Berzan ise yine öylece kalmıştı.Nefesini verip kollarını beline doladı."Asmin lütfen,"dedi sessizce kulağına.Asmin ise cevap vermiyor çekilmeye çalışıyordu.
Sıktığı kolun morardığını gören Berzan bir kez daha içinden kendine küfürlerini savurdu.Yavaşça moraran yere öpücüğünü kondurdu.Öpücüklerini kesmiyor hatta artırıyordu."Hadi dön bana,"dedi sessizce.İçinde tarif edemediği bir duygu vardı.Bu kadından asla nefret etmiyordu.Hatta ilk gün bile o ağlayan suratını gördükten sonra nefretini bir kenara bırakmıştı.O gece Asmin biraz da olsa dediklerini yapsa her şey daha güzel olabilirdi belki de.Biliyordu.Kendisi de fazlasıyla hatalıydı.Öfkesi sürekli onu ele geçiriyor,çevresine zarar vermesini sağlıyordu.Bu durumdan gerçekten nefret ediyordu.
Fazla bir çaba uygulamadan yavaşça karısını kendine döndürdü.Saçlarını öpüp alnını alnına dayadı.Zar zor nefes alıyor gibiydi."Özür dilerim Asmin,"dedi yine sessizce.Asmin ise bu duruma oldukça şaşkındı.Kocası karşısında çaresizdi.Ama o tavrını koymaya devam edecekti."Özür dilemekle geçmiyor her şey.Karnım nasıl sızlıyor biliyor musun sen?"dedi Berzan'ın sesinin aksine sert bir sesle.Berzan Asmin'in gözlerinden gözlerini ayırmadan yavaşça geceliğini yukarıya topladı.Kafasını aynı yavaşlıkla karnına çevirdiğinde bu sefer kendine ettiği küfürlerin sınırını aşmış,başka bir boyuta geçmişti.
Yorganı iyice açıp eğildi.Karnının moraran yerine minik minik öpücüklerini bırakıyor,okşuyordu."Özür dilerim bebeğim,"dedi sessizce.Asmin bu Berzan'ı fazlasıyla sevmişti.Gülümseyip gözlerini kapattı.Dokunuşu ilaç gibiydi.Bedeninde ki tüm ağrıları alıp götürmüştü.Artık öpücükleri tüm karnını kaplamıştı.Sadece moraran yeri değil karnının her yerini öpüyordu."Annen affedecek beni değil mi?"dedi sessizce sanki bebeğiyle konuşuyormuş gibi.
Asmin ise gülümsüyor,kocasını izliyordu."Çok üzdüm anneni biliyorum.Ama sinirli bir adamım ben.O da çok asi canım.Ama affetti beni biliyorum,"dedi gülümseyip.Asmin ise bu hallerine alışkın olmadığı için büyük çaplı şok geçiriyordu.
Öpücüklerini kesip başını yavaşça karnına koydu.Kollarını da dolayıp gözlerini kapattı.Bir ses duymak istiyordu.Bebeğini hissetmek,orada güvende olduğunu bilmek istiyordu.Ama hiç kıpırtı yoktu.Bir an önce doğmasını istiyordu.Doğunca öpüp koklayacağı günlerin hayalini şimdiden kuruyordu bile.
Aradan geçen yarım saatten sonra Berzan hala Asmin'in karnından çekilmemişti.Asmin hafif kafasını kaldırdığında kocasının hiç hareket etmediğini gördü.Uyumuştu.Asmin'in karnına sıkı sıkı sarılıp uyumuştu.
Gülümseyip kafasını yastığına koydu.Gözlerini kapattığında gözünde kötü anılar canlansa da kocasının bu masum halini görmek onu fazlasıyla sevindiriyordu.Uykusu iyice bastırmıştı.Son kez kocasına bakıp gözlerini kapadı.
Sabah olduğunda Berzan uyanmış,karısının karnını öpmüş ardından yükselip izlemeye başlamıştı.Gerçekten çok güzel bir kadındı.İnadını biraz kırsa bu kadına yaklaşacağını biliyordu aslında.
Yanağını okşayıp "Asmin,"dediğinde Asmin diğer tarafa dönmüştü.Uyku semesi bir elini de Berzan'ın yüzüne çarpmayı ihmal etmemişti."Hay Asmin,"dedi Berzan burnunu tutarken.Dönüp geri karısına baktığında adeta bir öküz gibi yattığını görünce güldü.Eğilip yanağını öptü."Asminnn,"dedi burnunu boynuna sürterek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMA
General FictionZordu hayat.Önümüze ne çıkaracağını bilemiyorduk.Bazen mutluluktan delirip bazen acıyla yoğuruluyorduk. Mutsuz sonların,kavuşmayan hayatların,çok seven insanların şehriydi Mardin.Mutluluk kapısını çalmış insanlar varken hayatları kana bulanmış insan...