AÇIKLAMA ÇOK ÇOK ÇOK ÖNEMLİ BİR DAKİKANIZI AYIRIP LÜTFEN OKUYUN.GERÇEKTEN HEM BİZLER HEM SİZLER İÇİN ÇOK ÖNEMLİ.OKUYACAĞINIZI UMUYORUZ :)
Merhaba!Şu an okuyacağınız bölüm kuma kitabının enn uzun bölümü.Kitap sayfası olarak kırk sayfanın üzerinde bir sayıya tekabül ediyor.Sizi bekletmemizin sebebi buydu.Tam olarak normal zamanda yayınladığımız bölümlerin beş katı uzunluğunda.Umarız beğenirsiniz.Lakin konuşmak istediğimiz başka bir konu daha var.Kitabın durumu.Arkadaşlar,bu kitabı okuyan her yaştan kardeşlerimiz,ablalarımız, abilerimiz..Sizlere o kadar çok değer veriyoruz ki bunu buraya yazamıyoruz.Bizim için sadece kitabı okuyan sıradan okuyucular değilsiniz.Gerçekten.Bize olan,karakterlere olan sevginiz bizi gerçekten dünyanın en mutlu insanları yapıyor ama şöyle de bir şey var ki bazı şeyleri görünce fazlasıyla üzülüyoruz.Hepinizin bildiği gibi kitabımızın okunma sayısı 823.000.Fakat oy sayısı 30.000.Yorum sayısı ise toplamda sadece 3.000.Bu durum bizi o kadar üzüyor ki.Okuyan diğer 800.000 kişinin fikirlerini,kitap hakkındaki düşüncelerini bilmiyoruz.Bu gerçekten hayal kırıklığına uğratıyor.Başka kitaplara baktığımızda okuma sayısı bizden düşük fakat oy ve yorum sayısının bizden çok yüksek olduğunu görüyoruz.Lütfen arkadaşlar.Sizden istediğimiz tek şey sadece bir tuşa basıp bir de güzel ya da kötü her hangi bir yorum yapmanız.Emeğimizin karşılığını siz güzel insanlardan almak istiyoruz.Lütfen bunu bize çok görmeyin.Sizleri gerçekten çok seviyoruz ve değer veriyoruz ama bizim de bu yolda,bu kitabı ilerletebilmemiz için sizlere çok ihtiyacımız var.Her birinizden her hesabımıza mesajlarınızı bekliyoruz.Atan arkadaşlara her zaman cevap veriyoruz.Sizleri çok çok kocaman seviyoruz..❤Daha fazla uzatmayacağız..Bu bölüm için bomba yorumlar bekliyoruz.Keyifli okumalar...
İNSTAGRAM/SUDETSKNN-AYSEMİNATRNN
Hayat sürprizlerle doluydu.Asmin gece yarısı yaşadığı olayla hissettiği tüm her şey değişmiş sanki yeni doğmuş bir bebeğe dönüşmüştü.Kocası ona hiç beklemediği bir zamanda ve şekilde aşkını itiraf etmişti.Üstelik kendine ait olan bir resim çizmişti.
Gülümseyip çayından bir yudum aldı.Yanakları kızarıp,yanmaya başlamıştı.Kafa salladı yavaşça."Ben de seni seviyorum,"dedi gülümseyip.Kimsenin olmaması biraz da olsa rahatlatmıştı.Berzan gülüp yanağını sıktı."Kıpkırmızı oldun.Şeker gibi,"dedi gülüp Berzan.Asmin de gülüp kocasının biten çayını doldurmuştu.Oysaki daha iki dakika önce koymuştu çay.Ne çabuk içiyordu bu adam böyle?
Berzan ve Asmin yemeklerine devam ederken açılan büyük demir kapıdan Mahmut Ağa'nın arabası gözükmüştü.Biraz sonra bahçede kendisi için ayrılmış boşluğa girmişti.
Mahmut Ağa ve Halise Hanım arabadan inip onlara doğru yürüdüğünde Berzan da Asmin de yavaşça ayağa kalktılar.Yanlarına geldiklerinde Berzan hemen babasının elinden çantasını alıp çekilmişti."Hoşgeldiniz baba," dedi.Babasıda kafasını sallayıp yavaşça sedire oturdu.Anneside babasının yanındaki yerini alınca onlarda oturdu.Asmin Halise Hanımla sohbet ederken Berzan da babasıyla konuşuyordu.Dilşan babasıgilin geldiğini görünce abilerine haber vermiş,onlarda dışarıya çıkmışlardı.Selam verip yerlerine oturduktan sonra Berzan kaldığı yerden konuşmaya devam etti."İstanbul da ki şirkete gidip kontrol etmem lazım baba eğer o ihaleyi alırsak rahatlayacağız ve milyarlar kazanacağız,"
Asmin hemen kafasını Berzan'a çevirmiş,dikkatlice onları dinlemeye başlamıştı."Tamam oğlum istersen Botanlar'ı da götür,"dedi babası oğullarına tek tek bakıp."Gerek yok baba burada kalsınlar onlar iki üç güne dönerim zaten,"deyip Botanın omzunu sıktı.Asmin'in yüzü anında düşerken Berzangil sohbet etmeye devam etmişlerdi.Biraz sonra Asmin müsaade isteyip kalktığında yavaşça odasına çıkıp yatmıştı.Berzan da Asmin'den hemen sonra kalkmış odaya girip üstünü değiştirdikten sonra yatağına girmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMA
General FictionZordu hayat.Önümüze ne çıkaracağını bilemiyorduk.Bazen mutluluktan delirip bazen acıyla yoğuruluyorduk. Mutsuz sonların,kavuşmayan hayatların,çok seven insanların şehriydi Mardin.Mutluluk kapısını çalmış insanlar varken hayatları kana bulanmış insan...