KUMA-38

56.7K 1.9K 353
                                    

MULTİMEDYA/BERZAN'IN ÇİZDİĞİ RESİM

Lütfen açıklamayı üşenmeyip okuyalım 😂Önemli..♥

Selamm!!Dediğimiz gibi haftada bir bölüm geldi.Hem de haftanın ilk günü.Bu bölümde gerçekten Berzan'a aşık olacaksınız😍.Bazılarınız gülecek bazılarınızsa neden benimde böyle yok diye kıskanacaksınız😂😂.Bizde kıskandık.Bir de yeni bir şey başlatıyoruz.Bize kuma ile ilgili yaptığınız veya yapacağınız çalışmaları İnstagram adresimizden gönderirseniz burada paylaşacağız ve o kişiye bölümü ithaf edeceğiz.Geçen bölümde en güzel yorum yapan kişiye ithaf edileceğini söylemiştik.Bu bölümde ithaf ettik ama bir kişiye değil bir çok kişiye.O kadar güzel yorumlar yazmışsınız ki karar veremedik bir türlü.Bizde o harika yorumlardan seçip ithaf ettik.İthaflar aşağıda.⇩Çalışmalar konusuna gelirsek sizden yine harika şeyler çıkacağını biliyoruz.Karakterleri biliyorsunuz.Lütfen o güzel çalışmalarınızı bize gönderin.Kötü de olsa(Ki asla olmaz.)yani siz beğenmeseniz de gönderin.Paylaşalım.Bir de rekor yorum bekliyoruz.Hatta yine en iyi yorum yapana da ithaf olabilir.Bir bölüm iki ithaf 😉.Sizleri çoook seviyoruz ve sizinde desteklerinizi bekliyoruz.Kuma'yı okuyalım,okutalım,oylayalım,yorum yapalım 😂.

İNSTAGRAM/sude.tsknn-ayseminatrnn

İTHAFLAR
♥@elifhayal07
♥@nazliyildiz8
♥@GulhanPekgumrah
♥@burakkbeyza
♥@cansusnmz4
♥@Gizemztorun
♥@seydauzun2324
♥@SaadetGnl
♥@CandyyGirlss
♥@mutlulluk

Keyifli okumalarr...❤❤

Hayat garipti.Ne zaman ne olacağı belli olmayan büyük bir labirent gibiydi.Yalnızca bir çıkışı olan ve o çıkışı bulurken yaşadığın zorluklar gibiydi.Önüne çıkan engeller,mutluluğa ulaşmanı istemeyen insanlar,seni her zaman düşündürecek dertler,sorunlar ve daha neler neler.

Herkesin labirenti de farklı bu arada.Kimi için o labirentteki engel bir anne.Annesi var ama anne sıfatını alamayacak kadar kötü.Kimisi için bir baba.O çocuğu yapmış ama bakmak konusunda hiç bir zaman başarılı olamamış.Kimi zaman erkek ya da kız arkadaş.Ona bağlandığın aşkla hiç sana bağlanmamış.Kimi zaman bir çocuk.Onu canından çok sevip herşeyden koruyosun ama o seni sevmiyor.Kimisi içinde bir kadın.Sevdiğin adamın kadını.Başka bir kadın.

Asmin içinde labirentteki engel kadındı.Başka bir kadın.Fakat şuan kocası körkütük sarhoş bir şekilde karşına geçmiş ona deli gibi aşık olduğunu söylüyordu.Bu.Bu nasıl bir şeydi böyle?Gerçek mi yalan mı olduğunu bilmeden bu heyecanı hissetmek.. İlk defa sevdiğin adamın ağzından sana aşığım kelimelerimi duymak.Yalan da olsa.Değişik.Çok güzel.

Şaşkın bakışlar arasında kalan Asmin ne yapacağını şaşırmıştı.Bu adam bu kadar kişinin önünde "Yanıyorum Asmin,"demişti.Kocaman karnı şuan ağzına gelmiş,heyecanını kusmak istiyordu.Ne yapacağını şaşırmıştı.Donup kalmıştı resmen.

Berzan karısının gözlerine bu sefer aşkla ve beklentiyle bakıyordu.Bu bakış farklıydı.Asmin de biliyordu.Farklı ve değişikti.Çok güzeldi.Bu da çok güzeldi."Asmin,"dedi yine çok az çıkan sesiyle.Biraz önceki bağırmalarının aksine sesi şuan çok alçak çıkıyordu."Bir şey söyle!!"Yine bağırmıştı."Söylesene lan!Bende seni seviyorum desene!"Arabasının anahtarını,telefonunu sertçe yere fırlatmıştı."Söylesene Asmin!!"

Asmin hızla kocasının yanına ilerlemiş minik kollarını boynuna hızlıca dolamıştı.Kocaman karnı sarılmasını engelliyordu ama yine de parmak uçlarında yükselip sarılmaya çalışıyordu.Berzan da hızla kollarını beline dolamış,eşarbının arasından saçlarının kokusunu derince içine çekmişti."Asminim,affettin artık değil mi?Pişmanım.Yemin ederim çok pişmanım.Nolur öldürme artık beni.Nolur.Dünyanın en mutlu insanı yapıcam seni.Sen sadece affettim de,bende en mutlu insan oluyum seni de en mutlu insan yapıyım güzelim.Yalvarırım.Kokuna hasret bırakma artık beni.Ellerimi saçlarınsız bırakma.Dudaklarımı dudaklarınsız bırakma.Beni bırakma Asmin.Beni sev,"

KUMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin