KUMA-39

57.2K 2K 156
                                    


Selamm!!Biliyoruz bölüm bir hafta gecikti arkadaşlar ama hepinizinde bildiği gibi yoğun bir sınav haftasındaydık.Bunu bahane olarak bizde kabul etmiyoruz fakat cidden hiç bir şekilde vakit ayıramadık.Ayrıca o kafayla on cümle yazsak beş cümlesi sıkıntılı oluyordu.Anlayacağınızı düşünüyoruz.Haftaya uzun bir bölüm olacağına da söz veriyoruz :) Bir de yaptığınız,yapacağınız çalışmaları instagram hesaplarımızdan bize gönderebilirsiniz.Çalışma yapan kişilere bölğmler ithaf edilecek :)Sizleri çok seviyoruzzz.Keyifli okumalarrr..


İNSTAGRAM/sude.tsknn-ayseminatrnn


Dudakları birleştiğinde ikisininde kalbi çok hızlı bir şekilde atıyordu.Asmin elindeki resmi yavaşça masanın üzerine bırakmış,kollarını kocasının boynuna dolamıştı.Berzan'ın eli karısının saçlarını nazikçe tuttuğunda birbirlerine kenetlenmiş gibiydiler.Asmin'in büyük karnı ne kadar birleşmelerine engel olsa da onlar bunu takmıyorlardı.

Nefesleri kesilince ikisi de sadece dudaklarını birbirinden ayırmış,aralarında milimlik bir fark oluşturmuşlardı.Yutkunup karısının saçları arasında parmaklarını gezdiren Berzan daha önce bu kadına böyle bakmadığı,böyle öpmediği,böyle koklamadığı,böyle sevmediği için kendine lanetler okuyordu.Yeniden dudaklarına kapanıp bu özlemi biraz olsun dindirmek istedi ama Asmin gülerek geri çekildi."Sakin ol,"dedi sessizce.Berzan da gülüp karısının saçlarındaki elini yanağına getirip okşadı."Sakinim,"dedi o da aynı ses tonuyla.

İkiside ağızları yırtılacak gibi gülümsüyor,gözlerini birbirlerinden ayırmıyorlardı.Asmin'in ağrıyan beli sonunda biraz çekilmesine sebep oldu."Odaya inelim,"dedi kocasına elini uzatıp.Ne kadar kafasını yıkamışta olsa hala sarhoştu."İnelim güzelim,"dedi Berzan da.

Sessiz bir şekilde merdivenleri inip odaya girdiklerinde Asmin derin bir nefes verdi.Berzan hala sarhoştu ve bağırıp ya da yanlış bir şey yapıp diğerlerini uyandırabilirdi.Yine rezil olurlardı.Kapıyı kapatıp kendisine gülerek bakan kocasının yanından geçerek köşede duran büyük oda lambasını yaktı.Etraf bir anda turunculaşırken Berzan ellerini gözlerine götürdü ve kendini sırt üstü yatağa bıraktı.

"Gözüm şey oldu ya,"dedi hala gözleri kapalıyken.Dolabın önüne geçip kıyafetlerini çıkaran Asmin güldü."Ney oldu?"dedi bakmadan.Üzerine en sevdiği pembe peluş pijamasını giydi ve yatağa oturdu."Şey oldu işte.Işık gözümü aldı,"dedi.Bir yandan da gözlerindeki ellerini çekmiş,karısına bakıyordu."Hadi kalk sen de giyin.Böyle yatırmam seni burda,"dedi gülerek.Berzan ise bişey demeden kalkmış gömleğinin düğmelerini açmaya başlamıştı."Ulan biz ilan-ı aşk ediyoruz.Kadının söylediklerine bak,"dedi hızla gömleği kollarından çıkarıp.

Asmin'in derin kahkahası odada yankılanırken Berzan da durmuş onu izliyordu."Manyaksın,"dedi zar zor kendini durdurup."Gülme kadın.Manyak olacağım yoksa gerçekten,"dedi.Bu gece çok güzel şeyler söylüyordu ve Asmin'in kalbi pır pır atıyordu.Kelebekler geri gelmişti.İlk zamanlarda uçup,Asminden göç eden kelebekler,bu gece yeniden Asmin'e gelmişti.Yeniden midesinin üstündeki boşlukta hareket etmeye başlamışlardı.Yeniden göğüs kafesini istila etmişler,kalbinin sürekli sıkışmasına neden olmaya başlamışlardı.

Berzan gömleğini çıkarıp odanın bir kenarına fırlattıktan sonra pantolonu içinde aynı şeyi yaptı.Üzerine bir şey giymeden yatağa girip yorganı üzerine çekti ve karısına sıkıca sarıldı.Asmin sırt üstü yatıyor,Berzan ise yan bir şekilde karısının karnına kollarını doluyordu.Yüzüde boynuna gömülüydü."Çok güzel kokuyon kadın,"dedi sarhoşluğun verdiği etkiyle boğuk çıkan bir ses tonuyla.Karısının sıcaklığı ve kokusuyla da iyice mayışmış,sanki daha fazla içmiş gibi olmuştu.

KUMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin