Είναι πρωί. Το τηλέφωνο χτυπά. Ένα χέρι βγαίνει κάτω από τα βαρύ πάπλωμα και ψάχνει στο κομοδίνο για να βρει και να το κλείσει. Η αφύπνιση ήταν. Πετάει το πάπλωμα και σηκώνεται σιγά σιγά από το κρεβάτι. Κανει μερικά βήματα χωρίς καν να ανοίξει τα μάτια της. Πηγαίνει προς το παράθυρο και το ανοίγει. Τρίβει τα μάτια της και τα ανοίγει. Αυτό το σκούρο πράσινο χρώμα τους, ήταν από τα σημεία που όλοι λάτρευαν πάνω της. Το ίδιο κι εκείνη βέβαια. Πηγαίνει στο μπάνιο κι πλένει το πρόσωπό της. Βουρτσιζει τα δόντια της κι κάνει τον πρωινό καθαρισμό σπυριων. Δεν το χρειάζονταν πλέον. Έχουν φύγει τα περισσότερα σπυράκια. Έχει όμως συνηθίσει να το κάνει. Ίσως το κάνει και για προληπτικούς λόγους. Πηγαίνει ξανά στο δωμάτιό της. Ανοίγει τη ντουλάπα της. Επιλέγει ένα τζιν σκισμένο παντελόνι και μια μαύρη μπλούζα. Φόρεσε και την πλεκτη χοντρή ζακέτα της. Δεκέμβριο έχουμε. Έβαλε και τα μαύρα adidas παπούτσια της. Έπιασε έναν γρήγορο κότσο τα μαλλιά της. Αρπάζει την σχολική της τσάντα από την καρέκλα. Την περνάει στον ώμο της. Κατεβαίνει την σκάλα και πηγαίνει προς την κουζίνα.
"Κάθισε μαζί μας για πρωινό." Πρότειναν οι γονείς της.
"Βιάζομαι. Διαγώνισμα Φυσικής σήμερα. Θα σας δω το μεσημέρι." Εξηγεί και φεύγει παίρνοντας ένα ξυνομηλο από την φρουτιερα.
Βγαίνει από το σπίτι και συναντά την κολλητή της.
"Πως τα τρως αυτά; Δεν ξυνιζεις;" ρωτάει η κολλητή της.
"Πες και καμία Καλημέρα μωρέ Ελβίρα." Παραπονέθηκε.
"Καλημέρα Φοίβη μου.. Πως το τρως αυτό το πράγμα; Δεν ξυνιζεις;" επανέλαβε την ερώτηση.
"Όχι. Διαλέγω μικρά και πράσινα μήλα γιατί μπορώ να τα τρώω γρήγορα χωρίς να φουσκώνω." Εξηγεί
Συνεχίζουν τον δρόμο τους. Το σχολείο είναι αρκετά κοντά. Περίπου επτά λεπτά με τα πόδια. Έφτασαν λοιπόν στο σχολείο. Το κουδούνι χτυπά μόλις μπαίνουν στην αυλή. Πηγαίνουν προς την αίθουσα που κάνουν μάθημα. Πρώτη ώρα Φυσική. Αν και γενικά η Φυσική δεν της άρεσε ιδιαίτερα, η Φυσική της Δευτέρας Λυκείου την είχε κερδίσει ιδιαίτερα. Έγραψαν το διαγώνισμα μέχρι το τέλος της ώρας. Το πρώτο διάλειμμα είναι πολύ μικρό. Ούτε να βγουν από την τάξη δεν πρόλαβαν καλά καλά. Δεύτερη ώρα Αγγλικά. Κανένας δεν συμπαθούσε την καθηγήτρια η οποία μόνο μάθημα δεν κάνει. Τα παιδιά ήλπιζαν να τα βγάλει έξω. Με απουσία ή όχι δεν τους ένοιαζε. Αρκεί να βγουν.
YOU ARE READING
Τι Γίνεται Με Εμάς; 2
FantasyΠερίπου δέκα χρόνια πέρασαν από όταν η Ζωή, ο Φίλιππος, η Φαίη κι ο Ηλίας πήγαιναν σχολείο. Πόσο μπορεί να έχει αλλάξει το ίδιο σχολείο καθώς και ο τρόπος συμπεριφοράς μέσα σε αυτό. Η μικρή Φοίβη έχει μεγαλώσει. Μέσα από τα μάτια αυτής και των φίλω...