Κεφάλαιο 20.

72 7 2
                                    

Φοίβη.

Πήγαμε στο ξενοδοχείο με τη Μυρσίνη. Στη ρεσεψιόν μας ενημέρωσαν ότι σε δύο ώρες έχουμε την τελική πρόβα. Άφησα την Μυρσίνη να ξεκουραστεί. Ανησυχούσε όλο το βράδυ για τον Δημήτρη ο οποίος ευτυχώς είναι καλά. Ειχε απλώς αποκοιμηθει. Έκανα βόλτα στο ξενοδοχείο. Όταν έλαβα ένα μήνυμα που έλεγε να κατέβω στο καφέ. Πήγα. Σε ένα τραπέζι πίσω από τη μεγάλη τζαμαρία καθόταν ο Όμηρος με τον Οδυσσέα. Πήγα και τους αγκάλιασα.

"Μα καλά τι κάνετε εσείς εδω; Πως ήρθατε;" ρώτησα

"Ήρθαμε να σε υποστηριξουμε." Χαμογέλασε ο Όμηρος.

"Ήρθαμε αεροπορικώς. Για αυτό έμεινε σε εμένα χτες ο Όμηρος." Είπε ο Όμηρος.

"Χμμ πονηρουλια..." Γέλασα. Γέλασαν κι εκείνοι.

"Πω πω πέρασε η ώρα πρέπει να φύγω. Θα σας ξαναδώ." Είπα.

Όμηρος.

Ετοιμαζομασταν στο ξενοδοχείο. Η ώρα της παράστασης αργούσε ακόμη. Ξαφνικά όμως χτύπησε το τηλέφωνο. Ο αριθμός ήταν της Φοίβης. Η φωνή όμως δεν ήταν αυτής. Ήταν η Μυρσίνη. Την είχα γνωρίσει τυχαία κάποιο απόγευμα. Τώρα η φωνή της ήταν ταραγμένη. Μας έδωσε τη διεύθυνση κάποιου νοσοκομείο. Αμέσως πήραμε ταξί και πήγαμε. Την βρήκαμε εκεί. Μας είπε πως κατά τη διάρκεια της πρόβας μια κοπέλα έσπρωξε την Φοίβη με αποτέλεσμα να πέσει από τη σκηνή. Χτύπησε. Οι γιατροί την έβαλαν σε ένα δωμάτιο. Θα έμενε εκεί το βράδυ για προαιρετικούς λόγους. Ήμασταν οι τρεις μας όταν ο γιατρός μπήκε στο δωμάτιο.

"Με ενημέρωσαν ότι δεν θα μείνετε αρκετό καιρό εδώ. Έτσι ενημέρωσα τους συναδέλφους σε μια κλινική της Θεσσαλονίκης για να χειρουργηθεις άμεσα. Αλλιώς... " Ειπε ο γιατρός.

"Αλλιώς;" ρώτησε η Φοίβη.

"Φοβάμαι πως δεν θα μπορέσεις να χορέψεις ξανά." Είπε ο γιατρός κοιτάζοντας το πάτωμα.

Από εκείνη την ώρα η Φοίβη δεν έβγαλε λέξη. Δακρυζε. Η παράσταση δεν έγινε. Οι κριτές έστειλαν τις ευχές τους με λουλούδια και το δίπλωμά της. Τίποτα δεν την χαροποίησε. Δεν φύγαμε από κοντά της ούτε λεπτό. Άργησε να την πάρει ο ύπνος. Έκλαιγε. Ο Οδυσσέας της κρατούσε το χέρι. Κι έτσι όπως τους έβλεπα, χαμογελουσα. Μόνο έτσι ένιωθαν ασφάλεια. Κρατούσε ο ένας το χέρι του άλλου.

Άργησε αλλά ήρθε. Έλειπα για αυτό Συγγνώμη για την καθυστέρηση. Έχουμε μερικά στοιχεία για την επόμενη ιστορία σε αυτά τα κεφάλαια. Το σημερινό ήταν λίγο μικρό αλλά δεν πειράζει. Ilym 💕

Τι Γίνεται Με Εμάς; 2 Where stories live. Discover now