Φοίβη.
"Και να θυμάστε πως έχει μείνει πολύ λίγος καιρός για την παράσταση στην Ρωσία. Από εκεί κρίνεται το μέλλον σας στο θέμα του μπαλέτου. Βάλτε τα δυνατά σας. Πηγαίνετε τώρα." Λέει η καθηγήτρια μπαλέτου καθώς ανοίγει την πόρτα.
Όλες οι κοπέλες μαζί βγαίνουμε από την αίθουσα μπαλέτου. Ή μάλλον σχεδόν όλες. Δύο κοπέλες μένουν στην αίθουσα γιατί ξεχνούν βήματα της χορογραφίας. Βγαίνω από κτίριο φορτωμένη με το σακίδιο του χορού. Στην απέναντι πολυκατοικία κάτω από το υποστεγο, περιμένει ο Όμηρος.
"Πάμε. Φερτο σε εμένα αυτό." Λέει καθώς παίρνει το σακίδιό μου. Το περνάει στον ώμο του. Στην πλάτη του έχει την σχολική τσάντα.
"Πρέπει να περάσουμε κι από το super market. Τι θα φάμε για βραδινό;" ρωτάω.
"Να πάρουμε καλαμπόκι να φτιάξουμε ποπ κορν υγιεινά." Λέει ο Όμηρος.
Καλή ιδέα.
Ευτυχώς δεν χρειάζεται να βγούμε από το δρόμο μας. Το super market είναι στον δρόμο για το σπίτι. Μπαίνουμε μέσα. Γυρνάμε στους διαδρόμους μέχρι που βρίσκουμε αυτό που ψάχνουμε.
"Φαντάσου όταν πάμε στα δικά μας σπίτια και θα πρέπει να ψωνίζουμε μόνοι για τους εαυτούς μας." Λέει ο Όμηρος
"Σου θυμίζω ότι σε λιγότερο από ένα χρόνο, εσύ αυτό θα κάνεις." Λέω γελώντας ειρωνικά.
"Γιατί μου το θύμισες αυτό; Και καλά να περάσω εδώ κοντά, αν περάσω σε καμιά Πάτρα ή χειρότερα σε καμιά Κρήτη;" Λέει και δείχνει τον τρόμο του.
"Ηρέμησε καλέ." Τον επαναφέρω στο παρόν.
Συνεχίζουμε τον δρόμο μας προς το σπίτι μου.
Φτάσαμε σπίτι. Πήγαμε στην κουζίνα και φτιάξαμε τα ποπ κορν. Ο Όμηρος κάθισε στον καναπέ.
"Κρυο κάνει εδώ μέσα δεν νομίζεις; Θα ανάψω καλοριφέρ." Λέω.
"Αστο. Πήγαινε να αλλάξεις εσείς. Θα το κάνω εγώ. " Λέει και σηκώνεται.
Έκανα ένα ντουζάκι. Όταν βγήκα το σπίτι είχε ζεσταθεί αρκετά. Πηγαίνω στο σαλόνι. Ο Όμηρος με κοιτάζει από πάνω μέχρι κάτω. Με ένα πονηρό χαμόγελο.
"Καινούριες πιτζάμες. Ομορφες είναι." Λέει.
Κάπως έτσι. Με τράβηξε από το χέρι και έπεσα δίπλα του στον καναπέ. Μου έδωσε ένα μπολ με ποπ κορν.
"Τι ταινία θα δούμε;" ρωτάω κοιτώντας την οθόνη.
"Δράσης και θάλασσας δεν σου αρέσουν;" ρωτάει.
YOU ARE READING
Τι Γίνεται Με Εμάς; 2
FantasyΠερίπου δέκα χρόνια πέρασαν από όταν η Ζωή, ο Φίλιππος, η Φαίη κι ο Ηλίας πήγαιναν σχολείο. Πόσο μπορεί να έχει αλλάξει το ίδιο σχολείο καθώς και ο τρόπος συμπεριφοράς μέσα σε αυτό. Η μικρή Φοίβη έχει μεγαλώσει. Μέσα από τα μάτια αυτής και των φίλω...