Ολύμπιος.
Πήγαμε στο club που γίνεται το πάρτι. Ήρθαμε πιο νωρίς. Έξω από το μαγαζί βρήκαμε την Φοίβη. Δεν νομίζω να την έχω ξαναδεί σε πάρτι. Στο συγκεκριμένο όμως είχε πει ότι θα έρθει. Εγώ πηγαίνω να βρω τον Όμηρο ο οποίος βρίσκεται με τον ιδιοκτήτη του club. Κανονίζουμε μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια. Το πάρτι δεν αργεί να αρχίσει.
Δυνατή μουσική, ατελείωτος χορός και ποτό με μέτρο.
Αυτά έχει ένα καλό πάρτι. Πάντα έτσι διασκεδάζουμε όλοι με έλεγχο.
Φοίβη.
Από χθες είπα στον Οδυσσέα για το πάρτι. Ξέρω ότι δεν είναι άνθρωπος που αντέχει τις εντάσεις. Ούτε εγώ είμαι. Δεν θεωρώ όμως σωστό, όλη η ομάδα να βγαίνει κι αυτός να μένει σπίτι. Το παρακάλεσα.
"Θα δούμε." Μου είπε μετά από πολλές προσπάθειες.
Έμεινα να κοιτάζω προς την πόρτα. Κι εγώ εδώ με την Ελβίρα είμαι. Ο Όμηρος κάπου έχει εξαφανιστεί. Δεν τον βρίσκω πουθενά. Ήθελα πολύ να έρθει ο Οδυσσέας. Από ότι φαίνεται όμως δεν θα έρθει. Η Ελβίρα έχει αρχίσει να μιλάει με ένα παιδί από ένα άλλο σχολείο. Έχω μείνει μόνη μέσα σε τόσους πολλούς. Νιώθω κάπως άβολα. Που να είναι τώρα ο Οδυσσέας;
Κι εκεί που έχω εγκαταλείψει κάθε ελπίδα.... Μπαίνει στο club o Οδυσσέας. Το Πλησιάζω Χαρούμενη.
"Να ξέρεις πως αυτό το κάνω μόνο για εσένα." Λέει. Φαίνεται πως απεχθάνεται τα club κι ο μόνος λόγος που βρίσκεται εδώ είμαι εγώ.
"Έλα να περάσουμε καλά." Πρότεινα. Προσπαθήσαμε να κάνουμε ότι και οι άλλοι. Άρχισε να μας αρέσει.
Ελβίρα.
"Συγχαρητήρια. Το τραγούδι ήταν τέλειο." Ακούω μια φωνή πάρα το δυνατό της μουσικής.
Γυρίζω κι αντικρίζω τον Άρη. Τον κούκλο συμμαθητή μας από το Β4. Όλες τον θέλουν. Ε καλά βέβαια εδώ που τα λέμε δεν είναι και θεός. Αλλά βλέπετε άλλος έχει το όνομα κι άλλος την χάρη σε αυτό το σχολείο.
"Ευχαριστούμε. Εσύ γιατί δεν πήρες μέρος;"ρώτησα .
"Δεν ήθελαν τα παιδιά αν κι εγώ δεν τρελάθηκα με την ιδέα." Απαντάει.
"Ούτε εμείς. Μας το επέβαλε όμως." Λέω.
"Κι εσύ όμως είσαι υπέροχη απόψε. Όπως πάντα δηλαδή. Σήμερα όμως είσαι εκθαμβωτική." Λέει
"Ευχαριστώ. Λόγο ημερών." Ενημερώνω.
"Τότε εύχομαι να σε βλέπω όλες αυτές τις ημέρες." Μου χαμογελάει πλατιά.
Χαμογελάω κι εγώ.
YOU ARE READING
Τι Γίνεται Με Εμάς; 2
FantasyΠερίπου δέκα χρόνια πέρασαν από όταν η Ζωή, ο Φίλιππος, η Φαίη κι ο Ηλίας πήγαιναν σχολείο. Πόσο μπορεί να έχει αλλάξει το ίδιο σχολείο καθώς και ο τρόπος συμπεριφοράς μέσα σε αυτό. Η μικρή Φοίβη έχει μεγαλώσει. Μέσα από τα μάτια αυτής και των φίλω...