MULTİDEKİ ŞARKIYLA OKUYUN PLS ;p
SELENA
Demi'yle Liam'ın aşağı gelmesi Niall'ın sorusu ve Demi'ye gösterdiği sert tepki çok hızlı olmuştu yada ben Zayn'e benim tabirimle esmer yakışıklıya daldığım için bana çok hızlı gelmişti bilmiyorum kendime gelmek için silkelenip kendime geldikte sonra hemen Niall'a döndüm onu dürttüm ve kulağına" annem'in biraz sonra söyleyeceği şeyi sen kabul ediyosun yoksa biraz önceki söylediklerimi uygulamaktan çekinmem"
sanırım biraz sert olmuştu ki yutkundu ve benim bile zor algıladığım bir baş sallamayla cevabını vermiş oldu. Biraz sonra olaylar tamda benim beklediğim gibi gelişti. Annem
"Hey hey hey"diye lafa karıştı ve devam etti.
"Demi yi yalnız bırakamamalısınız" ve diger beklediğimiz olay Liam ve kibarlığı"Ben kalırım" diyip Demi'yi yanına çekmesiyle Niall ona döndüğümu fark edip bana yalvarıcı bakışlar atmaya başladı sanırım bugün benimle dışarı çıkmayı çok istiyordu ama öyle davranmamalıydı benden tepki gelmeyeceğini ve fikrimin değişmeyeceğini anlayan Niall mecburen söze atıldı.
Aksi taktirde, elbette ki saçlarını yolamazdım ama uykusunda boyayabilirdim. Hatta sulu boyayla. Bu onu daha da sinir ederdi. Nede olsa Nialler hep saçlarına düşkün olmuştu.
"Hayır hayır ben kalırım" ahh küçük nialler aferin sana Demi'nin şaşırdığını anlayınca ortalığın yumuşaması için olaya el attım.
"Hem biraz... Kaynaşırsınız" diyip sırıtmaya başladım "kesinlikle" diye mırıldandı niall duymayacağımızı düşünerek ama duymuştuk ses tonunu ayarlayamamıştı şapşal. Ne yaptığımı anlamasada yine babacık gibi davranan kuzenim sayesinde hızlıca dışarı çıktık.
" tamam o zaman niall demi'yle kalıyor sel,ben ve zayn de gecelere akıyoruz yadaaaa.........." bi an durakladı işte sevmediğim bişey gelecek "şehri geziyoruz" insanları bu kadar iyi tanımaktan nefret ediyorum.
"Ahhh!?!" "Ahhh!?!" işte bunu beklemiyordum neyse benimle aynı anda tepki veren zayn'e bakılırsa o da tam benim kafadandı ve umarım Liam ın fikrini değiştirebilir ve şehri gezmezdik..
~~~~~~~~~~
Siz şimdi merak ediyorsunuz ikna edebildik mi diye. hayırr ve çok sıkıldık zayn'le sürekli oflayıp duruyoruz çünkü adını bile bilmediğimiz ,Liam göre tarihi alan bize göre cehennem olan yerleri geziyoruz iki saattir.
Liam sonunda sıkılmış olmalı ki birine telefon etti ve bizden uzakta konuşmaya başladı. Hemen zayn'e dönüp" sanırım kurtulduk" diye çığırdım. Oysa buna gülmek ve gülücükleri arasında "umarım" diye fısıldamakla yetindi ama bana buda yeterdi. Tam hayallere dalacakken Liam buna izin vermeyip söze girdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOME •» zaylena+diall -tamamlandı
Fanfiction"Çok güzelsin Lovato"dedi büyüleyici sesiyle. Eşsiz gözlerine baktım. Kızardığımdan emindim. Güldüm. "Hah bu senden duyduğum ilk pozitif şeydi"dedim hafif kıkırtımla. Gülümsedi. Elini yanağıma yerleştirdiğinde teninin temas ettiği her nokta kavruldu...