Not: şimdiye kadarki hikayeyi umarım sevmişsinizdir. Yeni sezon çok çok çok değişik olucak. En yakın zamanda yayınlayacağız.
Multideki şarkıyla okuyun sevgili ponçiklerim sjdjdj
Sabah güneşin ışıkları gözlerimi açılmaya zorladığında Niall ın kolları hala bedenimi kavramış durumdaydı. Tıpkı dün akşam kendimi uykuya teslim etmeden önce olduğu gibi. Ah şu anda tamamen huzur doluydum. Dün akşamdan beri öyleydim. Dün akşamın düşüncesi bile beni heyecanlandırıyordu. Bununla beraber alt dudağımı dişlerimin arasına aldım ve yaşananları düşündüm.
Tanrım! Dün, hayatımın kesinlikle en güzel dakikalarını geçirmiştim! O...v-ve bana hissettirdikleri...Tanrım! Mükemmeldi. Yanımdaki Niall a baktım başımı kaldırıp. Tek kolu Bana sarılmış durumdayken diğer kolu da boynumun altındaydı. Vücutlarımızı temas ettirecek kadar sıkıydı sarılışı.
Çıplak karnının üzerinde gezdirmeye başladım parmaklarımı. Orta parmağımın üzerinden geçtiği her noktayı milim milim inceliyordum. Ezberliyor gibi. Hayatımda hiç olmadığım kadar mutluydum. Sadece seks yaptığımız için değil. Yanımda olması bile yeterliydi bana. Kokusunu alabiliyor olmak bile. Tenini tenimde hissetmek bile yeterliydi.
Beni gülümseten düşüncelerimin arasında Niall ın karnındaki elimi tutması ile kendime geldim. Ve başımı kaldırıp ona baktım. Başından beri uyanık mıydı yani? Bana güzel bir tebessüm yolladı.
"Günaydın"dedi yumuşakça. İç çektim. "Günaydın"
"Dün gece...iyi zaman geçirdin mi?"diye sordu. İyi mi?! Mükemmeldi! Sanırım o geceyi hayatım boyunca unutmayacaktım. Hatta bundan emindim. Ama Niall a böylesine istekli ve heyecanlı görünmek istemedim. Bu yüzden sadece gülümseyerek başımı salladım. "Ya sen?"diye sordum. Derin bir nefes alıp sesli bir şekilde verdi.
"Hayatımın en güzel dakikalarıydı"diye yanıtladı. Dudağımı ısırmaya başladım. "evet"diye fısıldadım elimde olmaksızın. Niall ellerini belime yerleştirdikten sonra yavaşça kalçalarıma indirmeye başladı. Bu sırada nefesimi tutmuştum ve dudaklarımı daha da sıkı ısırmaya başlamıştım. Gözlerine bakıyordum. Niall ise bir yandan dişlerini alt dudağına bastırırken bir yandan da gülümsüyor ve ellerini yavaş yavaş kalçalarıma indirmeye devam ediyordu.
Dudaklarımız harekete geçmişti. Birbirimize yaklaşmaya başlamıştık. Her ne kadar dün gece seks yapmış olsakta onunla yakınlaşmak hala beni ölesiye heyecanlandırıyordu. Dudaklarımız örtüşecekti ve elleri kalçalarıma ulaşacaktı ki çalan telefonum ile ikimizde yerimizden hopladık.
Gözlerimi devirdikten sonra arkama uzanıp komidinin üzerinden telefonumu almaya çalıştım ve başardım. Arayanın teyzem olduğunu gördüğümde gözlerimi pörtletip korkuyla doğruldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOME •» zaylena+diall -tamamlandı
Fanfiction"Çok güzelsin Lovato"dedi büyüleyici sesiyle. Eşsiz gözlerine baktım. Kızardığımdan emindim. Güldüm. "Hah bu senden duyduğum ilk pozitif şeydi"dedim hafif kıkırtımla. Gülümsedi. Elini yanağıma yerleştirdiğinde teninin temas ettiği her nokta kavruldu...