KİSS!?!

183 26 18
                                    

Snakehips ft. Zayn - cruel le dinleyin pek alakası yok bölümle ama ben onunla dinledim ve gayet güzel oluyo
*iyi okumalar xx

Selena

"Sen daha seksisin Gomez"

Ve dudakları dudaklarım ile temas edecekti ki çalan telefonum ile ikimizde irkilip geri çekildik. Daha doğrusu o büyük bir zariflikle yalnızca irkilirken ben yerimden açıkça hoplamıştım. Tanrım! Tanrım! Tanrım! Az önce Zayn Malik beni neredeyse öpüyordu!

Neler olmuştu öyle? Neden buna kalkışmıştı?! Ben neden aşık olmıycam deyipte kendimi ona daha da yaklaşırken bulmuştum?! Ah kafamda bir sürü cevaplayamadığım soru vardı. Hatta belki de Zayn in bile cevaplayamayacağı sorular. Sadece şu an beni arayan kişiye sövsem mi, teşekkür mü etsem, onu düşünüyordum. Cebimden telefonumu çıkardım ve Niall dan gelen aramayı açtım.

"Hey"dedim korkuyla. Telefonun ucundaki kişi annem de olabilirdi. Belki de kızacağını bildiğim için onun aramasını açmayacağımı düşünüyordu ve Niall dan arıyordu.

"Sel Demi orada değil mi?"diye sordu Niall beni yanıltarak. Kaşlarımı çattım. "Umm hayır. Neden?"diye sordum merakla. Demi ve Niall. Agh Demi...şey o herkesin de kolayca anlayabileceği üzre Niall a sırılsıklam aşıktı. Ve Niall...o henüz hislerini çözemediğim kadar karmaşıktı. Tıpkı Malik gibi.

"Bana senin mesaj attığını ve yanına gitmesi gerektiğini söyledi ve çıktı"diye açıklamada bulundu Niall. Bu sırada Zayn benimkiler gibi çatık kaşlarla bakmaya devam ediyordu. Bakışları üzerine yutkundum. Agh telefonu kapattıktan sonra hiçbir şey olmamış gibi grafiti yapmaya devam mı edecektik? Belki de eve gitmeliydim.

"Hayır burada değil. Büyük ihtimalle Hyde Parkta falandır. Ve ya Liam ın yanındadır meraklanma. Ona ulaşırsam haber veririm"dedim ve Niall ın herhangi bir cevap vermesine izin vermeden telefonu kapattım. Zayn in bana merakla ve anlamamışca baktığını fark edince açıklamam gerektiğini anladım.

"Niall.. Demi ortalıkta yokmuşta merak etmiş."
"Nası Demi ortalıkta yok!?!! Sen nası bu kadar sakinsin ya. Hadi başına bişey geldiyse"

"Endişelenecek bişe göremiyorum ben Zayn. Bu bizim genelde yaptığımız birşey şimdi beni oyalama iki dakika Demi ye mesaj atmam gerek!"

Zayn bu dediklerime gözlerini devirirken ben pek aldırış etmemden telefonun mesaj bölümüne girdim. Zaten yüzüne zor bakıyodum.

Kime:Demi
Demz her nerdeysen tahminimce kafa dinlmek için gittiğini tahmin ediyorum ama Niall seni çok merak etmiş sanki ;) bunları akşam konuşacaz kafanı dağıt ve beni fazla merakta bırakmayacak bir süre içerisinde ortaya çık.
xxx Seni seven müko sexy arkadaşın sel xxx

Mesajı yolladıktan sonra Zayn in çevremde olmadığı fark ettim. Hangi ara kayboldu bu çocuk. Herneyse. Bi bakıma kaybolması iyi bişeydi sonuçta yüzüne bakamıyorum ama onu görmeyi de çok istiyorum noluyo bana ya. İsteksizce salona geçtim.

Zayn ordaydı. Oturuyordu. Hiçbir şey söylemeden bende karşısında ki koltuğa oturdum. Hem ne diyebilirdim ki. "Özür dilerim zayn telefonum öpüşmemizi böldü." ya da "bende seninle öpüşmeyi çok istiyodum ama üzgünüm bir dahaki sefere" agh hiç sanmıyorum. Ayrıca ben neler düşünüyorum böyle aslında öpüşmemiz -en azımdan denememiz- benim her ne kadar hoşuma gitsede bunu yanlış olduğunu biliyordum ve bunu ikimizden birinin söylemesi gerekiyodu ki bu kişi ben oluyrum galiba.

Uf böyle şeyleri hiç beceremem ama hep benim başıma kalır. Söylemeden önce cesaret toplamak ve kekelememek için kendime bir kaç şey hatırlattım. Sakin ol sel imsanlara nasıl yardım edebiliyosan bu konularda onlara anlattığın şeyleri sende uygulayabilirsin. Sanırım daha fazla uzatırsam söyleyemeyecektim. Söylemek için başımı kaldırıp tam ağzımı açıp bana bakmasını sağlamak için adını seslenmiştimki
"Zayn"

HOME •» zaylena+diall -tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin