Dance

148 24 40
                                    

Gençler multideki şarkıyı söylediğim yerde açmanız tavsiyemdir. Daha öncesinde başlatmayın. Herhangi bir açmak için geri en başa dönme üşengeçliği ihtimali ile açmanız gereken yere de koyuyum şarkıyı nede olsa biz ergeniz akhdjsd

 Herhangi bir açmak için geri en başa dönme üşengeçliği ihtimali ile açmanız gereken yere de koyuyum şarkıyı nede olsa biz ergeniz akhdjsd

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Demi

"Benimle çıkar mısın?"

Niall ın sorusuna atlayarak neşeyle evet dedikten sonra bana sarılmıştı ve aynı anda Sel beni odaya çağırdığı için o anın tadını çıkaramamıştım. Tanrım! Tanrım! Tanrım! Bana açıkça çıkma teklif etmişti ve bende her nasıl olduysa bayılmadan açıkça kabul etmiştim!

Gelin odasına döndüğümde hala elim ayağım titriyordu.

"Ne konuştunuz?"diye sordu boy aynasından kendini inceleyen ve güzel göründüğünden emin olmaya çalışan Bayan Gomez. Burun kıvırdım. "Şey küçük bir sorun vardı ama...hallettik"diye yalan söyledim. Tabi o sırada Sel bana gözlerini kısarak baktı. Elbette ki bir yalan söylersem Sel bunu anlardı. Nede olsa beni herkesten iyi tanıyordu. Gözlerimi kaçırdım.

Üstümü giyinip saçımı da topladıktan sonra gerçekten mükemmel bir görüntü sergilediğimden emin oldum. En azından benim için mükemmel. Starplez elbisemi birazcık yukarı çekiştirdim. Kapı açıldı ve içeri Liam girdi.

"Teyze. Vakit geldi."  Bayan Gomez derin bir nefes aldıktan sonra odadan çıktı. Ardından da Sel ve hemen ardından da ben. Çıkarken göz ucuyla Liam a baktım.

"Çok güzel olmuşsun"dediğinde yumuşak sesiyle, gülümsemeden edemedim. Bayan Gomez, Liam ın koluna girdi ve Selena ile Bayan Gomez'in gelinliğinin kuyruğunu tuttuk. Bayan Gomez ve Liam müzik başladığında yürümeye başladılar. Büyük kapılar açıldı. Ah duygusallaşmıştım ama elimde değildi. Bu çok güzeldi.

Selena ile hep birbirimizin düğünlerinde baş nedime  olma hayalleri kurmuştuk. Ve yaklaşmıştık diyebiliriz. Selena Baş Nedimeydi bende ikinci. Kürsüdeki Bay Horan a ardından da yanında duran Niall a baktım. Zayn de bir basamak aşşağıda duruyordu. Ve Selenaya olan bakışları fazla barizdi. Onu açıkça süzüyordu ve ben aklında neler kurguladığını az çok anlayabiliyordum. Bunun üzerine yürürken yanımda kuyruğun diğer ucunu tutan Sel i dürttüm. Bana baktı.

"Zayn buraya bakıyor. Daha doğrusu bakışları ile seni sömürüyor"diye fısıldadım ve aynı anda iki işaret parmağımı birbirine gülümseyerek sürttüm. Sel kıkırdarken gözlerini devirdi.

"Sevgilisine bakmasında ne var ki sanki?"diye sorduğunda gözlerimi pörtlettim. Ve şok ifademi takınarak ona baktım.

"Ne?!"diye sordum şiddetle ama aynı anda sessizce. Selena da gözlerini pörtletti ama bana bakmamaya çalıştı. "Ne?"dedi geçiştirmek için.

"Az önce ne dedin?"diye sordum yeniden. Sonunda bana baktı. Bir şeyler geveledikten sonra soluğunu sesli bir şekilde verdi. "Sevgilim dedin"diye ekledim. Burun kıvırdı.

HOME •» zaylena+diall -tamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin