Multideki şarkı We Don't Talk Anymore. Şey bu bölüm için mantıksız ama dinlemeyi çok sevdiğim bir şarkı :)
Selena
ve kulağımda o kadife sesi duydum sonra o kadife sesin karartılara doğru bağırdığını
"Selena sakin ok benim!"dedi önce.
"Defolun gidin lan! Bu kızın yanında ben varım görmüyo musunuz!!?""Üzgünüz malik seni görememişiz" cevabını alması ve karartıların koşarak uzaklaşması saniyeler içinde gerçekleşmişti bende bu sırada zayn e dönmüş ve ona sımsıkı sarılmıs hıçkırıyodum. Gerçekten çok korkmuştum hadi zayn gelmeseydi ya da geç kalsaydı neler olurdu düşünmek bile istemiyorum.
"Tamam güzelim sakın ol ben burdayım ve o itler gitti. Hadi gel seni eve götürelim ve kahve yapalım ki kendine gel." Sevecen ve sahiplenici sesine karşı yaptığım tek şeyi başımı hafiçe sallayım beni kollarıyla daha sıkı sararak kucağına almasına izin vermekti.
Eve gelmiş zayn in yaptığı kahveyoe sakinleşmiş ve ikinci kupa kavmi içerken zaynin bir milyonuncu "iyi misin?" sorusunu cevaplıyodum.
" zayn iyiyim sen şunu sormaktan vazgeçmezsen bende kafana kupayla vurmaktan hiç çekinmem haberin olsun." yüzündeki şapşal gülümsemeyle cevap vermek için ağzını açmıştı ki kapı çaldı sanırım gelen demi ydi. Hepimiz bayağı endişelenmiştik doğrusu.
Ah endişelenmek derken Zayn beni kurtardığı için çpk şanslıydım. O haklıydı. Henüz adam akıllı bilmediğim bir şehirde tek başıma dolaşabileceğimi düşünmüş olmam aptalcaydı. Kapıya doğru koşarken Bobby nin , annemin ve liam ında kapıya doğru yol aldıklarını fark ettim.
Demi nin içeriye girmesiyle üzerine atlamam aynı anda oldu. İyi olduğu için çok şanslıydı. Bu gün olanları göz önünde bulundurursak Niall ile Zayn in bizim kurtarıcı meleklerimiz olduklarını rahatlıkla söyleyebilirdik. Konunun ne olduğunu bilmiyordum ama Demi yi bana anlatmaya kolayca ikna edebilirdim. Dahası benimde ona anlatıcak çok şeyim vardı. Tavsiyelerine ihtiyaç duyuyordum. Annemde atıldı.
" Demi iyi misin?"diye sordu Bobby ile aynı anda. "Evet evet iyiyim. Merak etmeyin"diye yanıtladı Demz. Gerçi pek iyi gibi görünmüyordu. Yani en yakın arkadaşımın (kız kardeşim demek daha doğru olur) iyi olup olmadığını anlayabilirdim değil mi? Sorun her ne ise bana anlatacağından emindim. Yine mükemmel kuzenim annemin ardından sarıldı ona.
"Neredeydin?"diye sordu yeniden annem. Demi ile Niall bakıştılar. Daha sonra Demi nin gözleri beni buldu. Ah bu bakışı biliyordum. Yine başını belaya sokmuştu ve verecek bir cevabı olmadığı için kıvranıyordu. O sırada kurtarıcımız işe karıştı.
"Şey eski erkek arkadaşı Demi yi aramış. Kavga etmişler ve o da bara gitmiş"dedi Niall. Gözlerimi kıstım. Tamam neler dönüyordu burada? Eski erkek arkadaş mı? Demi nin en son çıktığı kişi lisede başka bir okula gitmişti. Ve bir aylık ilişkileri müthiş bir kavga ile bitmişti. Daha doğrusu benim çocuğh dövmem ile. Şimdi düşünüyordum da belki de bu gün Zayn i biraz korkutmuş olabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOME •» zaylena+diall -tamamlandı
Fanfiction"Çok güzelsin Lovato"dedi büyüleyici sesiyle. Eşsiz gözlerine baktım. Kızardığımdan emindim. Güldüm. "Hah bu senden duyduğum ilk pozitif şeydi"dedim hafif kıkırtımla. Gülümsedi. Elini yanağıma yerleştirdiğinde teninin temas ettiği her nokta kavruldu...