ZÁHADNÉ CHOVÁNÍ NIALLA HORANA (23) NA KONCERTĚ V LONDÝNĚ! CO SE STALO?
Člen světoznámého boybandu utekl z pódia? Může za to snad jeho přítelkyně?
///\\\
ZÁHADNÉ CHOVÁNÍ DANIELLE FELICITY (21)! ZTROSKOTANÝ ROMÁNEK, NEBO JENOM DOVOLENÁ?
Danielle Felicity si svojí kariéru velkolepě odstartovala jako předskokanka One Direction. Co se ale skrývá za tímto tvrzením? Hned po koncertě byla Danielle spatřena na letišti se svojí velmi blízkou kamarádkou a její kufry rozhodně nenaznačovaly, že by se chystala v nejbližší době vracet. Je to jenom dovolená, nebo jí ztroskotal utajovaný románek?
///\\\
ZÁHÁDNÉ CHOVÁNÍ NIALLA HORANA (23)! OPITÝ CHODIL LONDÝNEM A KŘIČEL NA KOLEMJDOUCÍ!
Nevinný chlapec z One Direction možná nebude tak nevinný, jak se zdá. Zdá se, že to na VIP oslavě na oslavení úspěšného turné pěkně přepískl. Dlouhé hodiny chodil Londýnem a křičel na každý zamilovaný pár, který šel kolem. Žeby jeho vztah s Adeline (23) nebyl tak dokonalý, jak si všichni myslíme?
///\\\
DANIELLE FELICITY (21) SI DÁVÁ PAUZU. MŮŽE ZA TO SNAD ZÁVAŽNÁ NEMOC?
Svět slavných hold asi není pro každého. Celosvětová superstar oznámila pauzu teprve po jednom roce působení a v poslední době byla hodně spatřována v okolí nemocnic. Může snad za toho oznámení nějaká zákeřná nemoc?
///\\\
PROBLÉMY V RÁJI! CO SE TO DĚJE S ONE DIRECTION?
Nejpopulárnější kluci světa očividně řeší nějaké problémy. Na fotografiích (viz. strana 4) jsou zachyceni jak se hádají a opíjejí. Může za to snad odchod jejich kamarádky Danielle Felicity?
///\\\
ŠOK! TAK LÁSKA AŽ NAVĚKY NEMÁ DALŠÍHO POKRAČOVÁNÍ. NIALL HORAN (23) A JEHO PŘÍTELKYNĚ ADELINE MALCOM (23) SE DEFINITIVNĚ ROZEŠLI!
Láska hory přenáší... to očividně neplatí v případě tohoto páru, který ztroskotal poté, co Niall zjistil, že jeho přítelkyně proti němu schválně poštvala všechny jeho kamarády, vyhrožovala Danielle Felicity a předstírala těhotenství.
ONE DIRECTION OZNÁMILI DALŠÍ TURNÉ!
V posledních měsících se diskutovalo o další pauze, ta se však nekoná! Kluci v dnešním interwiev pro RADIO 1 oznámili, že se chystají na další celosvětové turné!
///\\\
DANIELLE FELICITY (22) DOBYLA GRAMMY! VYHRÁLA VŠECHNY KATEGORIE, VE KTERÝCH BYLA NOMINOVÁNA!
Na Danielle Felicity Grammy ještě dlouho nezapomenou! Z tohoto předávání cen dobyla všechny základní kategorie, jako jsou: Objev roku, album roku (se svým albem RISE), nahrávka roku (akustická verze její Betrayed Girl) a píseň roku (Dangerous Woman). Cenu však přejala její kamarádka, která pronesla i děkovný proslov. Danielle se poté dala slyšet na sociálních sítích, kde se omluvila za svoji neúčast, ale poděkovala všem svým fanouškům za podporu ve krátkém videu. Jedno je jisté... Na tuto dívku hudební průmysl ještě dlouho nezapomene!
///\\\
DANIELLE FELICITY (23) A JEJÍ HLAS JSOU ZPĚT! A TO DOKONCE NA FILMOVÉM PLÁTNĚ!
Dnes to jsou to skoro tři roky, co jsme o Danielle slyšeli naposledy, ale už je zpátky! Zpěvačka se dala na své oficiální stránce slyšet, že se zase vrací zpátky! Ale ne jen do hudebního showbussinesu, oznámila, že dokonce bude dabovat jednu animovanou postavu z ještě neohlášené přicházející pohádky od Disney Studios. Tak hodně štěstí!
///\\\
DALŠÍ DABÉŘI! KLUCI Z 1D OZNÁMILI, ŽE I ONI PROPŮJČÍ SVÉ HLASY ANIMOVANÝM POSTAVÁM!
Louis Tomlinson (26) ve včerejším rozhovoru pro BBC oznámil, že i oni se stanou dabéry animovaného filmu. Není potvrzeno, jestli to bude ten samý film, co bude dabovat Danielle Felicity (23), ale když se moderátor snažil dostat odpověď na tuto otázku, kluci stočili řeč na jinou kolej. Že by nebyli se svojí kamarádkou v kontaktu a nechtěli o ní mluvit?
Niall Horan (25) také oznámil, že když jim přišla nabídka, chtěli ji odmítnout, ale jejich kolega Harry Styles (24) je přemluvil. Žeby měl Harry nějaké postraní úmysly?
///\\\
NIALL HORAN NA DNĚ! ZNAMENÁ TO DALŠÍ KONEC ONE DIRECTION?
///\\\
Dva roky ode dne, kdy Danielle odešla...
Dva roky ode dne, kdy si Niall ujasnil své city...
Dva roky ode dne, kdy se všechno zkazilo...
(Já vím, psala jsem, že první část bude až v úterý, ale já se doma šíleně nudím, a navíc mě strašně baví psát tenhle příběh. Tak doufám, že se bude tak moc líbit vám, jako se zatím líbí mně. S láskou Vaše Sophie <3)
ČTEŠ
That Life || One Direction FanFic
Fanfiction#pokračování That Girl a That Boy# Dva roky ode dne, kdy Danielle odešla. Dva roky ode dne, kdy si Niall ujasnil své city. Dva roky ode dne, kdy se všechno zkazilo. #### „Vzpomínky jsou štětec a city jsou barvy. Je jen na nás, jakou si s nimi namalu...