chapter twenty two

686 31 8
                                    

Danielle s Niallem v noci museli opatrně a potichu dávat dárky pod stromeček a do punčoch (protože se s Niallem pořádně nedohodli, jestli to budou slavit podle českých tradic, nebo podle anglických a irských), a tak nebylo divu, že když jim ráno James vběhl do pokoje s křikem, že jsou Vánoce, tak úplně neoplývali radostí. Pomalu se došourali do obýváku, zatímco jejich syn okolo nich radostně poskakoval. Danielle a James se posadili na sedačku a Niall se směle vrhl do rozdávání dárků. Asi se nikdo nedivil, když nejvíce dárků dostal James. Jakmile už pod stromečkem žádný dárek nestál, všichni se pustili do rozbalování.

„To jsem si vždycky pžál!" vyhrkl James, když uviděl, co se v jednom dárku skrývá. Úplně nová zástěra s jeho jménem.

„Líbí?" Danielle se ptala zbytečně, dokázala by to poznat i z výrazu tváře, ale tak nějak jí udělalo radost, když James přikývl a ona mohla vidět v jeho očích ty radostné jiskřičky. Nejdřív si všechny dárky rozbalil James a v několika krabicích plných hraček docela vyčnívala hromádka dětských knížek. Ještě neuměl číst, ale nemohl se dočkat, až mu to maminka přečte před spaním.

„A teď ty!" pobízel svojí maminku James, protože byl zvědavý na to, co dostala maminka. Dívka se zasmála, ale pomalu začínala rozbalovat jednu ze tří krabiček, co dostala. Vykulila oči, když na ní zpod vánočního obalu vykoukl bradavický hábit a šála její koleje.

„Panebože!" vykřikla nadšeně a vyskočila z gauče. Přitiskla si dárek na prsa a poskakovala dokola, zatímco Niall se jí smál a James vyskočil a začal skákat s ní. Nemohla tomu uvěřit, tak strašně dlouho si to přála, už od dob, kdy jí to maminka četla před spaním. A teď to konečně ostala. Sice až v dospělosti, ale to je jenom detail. Hned jakmile se dotočila, hábit si oblékla a šálu si obmotala kolem krku a podívala se na Nialla. „Jak jsi věděl, že jsem z Mrzimoru?"

Niall se nadechoval k odpovědi, ale James ho přerušil: „Ale mami, dálky pžece nosí Ježíšek nebo Otec Vánoc," poučoval jí, jako kdyby to vůbec nevěděla a dívka si dala ruku před pusu.

„A jo, promiň, zapomněla jsem," omluvila se Danielle a chtěla si skoro symbolicky otřít pot z čela.

„Ježíšek?" ptal se zmateně Niall a tak se dala do vysvětlování, že je to vlastně český Otec Vánoc. Čím víc mluvila, tím víc se Niall mračil, ale na konci vyprávění jenom pokrčil rameny se slovy, že je to zvláštní, ale dobře. Dívka pak dostala voňavku, kterou si koupila sama a nové lodičky, které si taky koupila sama.

„Tak, a teď tatínek," přesunul James svoji pozornost z Danielle na Nialla. Ten tedy rozbalil první balíček a Danielle se vytratila, protože ten dárek tak trochu nešel zabalit, takže bezpečně ležel pod postelí. Vracela se s ním a na schodech se srazila s Niallem, co za ní běžel skoro s dětskou radostí v očích.

„Veselé Vánoce," usmála se a předala mu jeho dárek. Niall z něho hned sundal pouzdro a jeho oči spatřily úplně novou akustickou kytaru. On na nic nečekal a rovnou jí políbil.

„Děkuju, děkuju, děkuju!" mumlal jí do rtů a dívka měla co dělat, aby se nezačala smát. Niall byl neskutečně roztomilý a ona se radovala z toho, že se mu dárek líbí. Jednu ze svých oblíbených kytar mu totiž rozbili v letadlech a tak mu chtěla dát něco, co by ho potěšilo.

„Já vím, že to úplně není ta tvoje oblíbená, ale..." přerušil jí dalším polibkem.

„Tahle je úžasná," ujistil jí a mířil si to rovnou o obýváku. Podle paměti si jí trochu přeladil a pak na ní zkusil zahrát pár akordů. „Má perfektní zvuk," pochvaloval si jí.

That Life || One Direction FanFicKde žijí příběhy. Začni objevovat