chapter fourteen

656 33 16
                                    


Diváci křičeli a nadšeně skandovali její jméno a ona nemohla smazat úsměv z tváře. Měla nesmírnou radost z toho, že se jim nová píseň líbí, i když to je něco jiného, než na co jsou od ni zvyklí. Podívala se směrem, kde seděl Niall a měla štěstí, že zrovna na to místo rychle zasvítil jeden z reflektorů, protože se jí naskytl nádherný pohled na jeho nepříčetnou tvář. Ušklíbla se.

„Tak, to je pro dnešek všechno," řekla a z obecenstva se ozval jen nesouhlas. Usmála se: „Byli jste doopravdy skvělé publikum a já vám děkuju za to, že jsem dostala takovou příležitost jako stát tady na tomhle obrovském stadionu. Nezapomenu na vás!" Vykřikla do mikrofonu a poté se vydala zpět do zákulisí. Myslela, že tohle je už konec koncertu, ale Little Mix plánovaly něco jiného.

„Jen počkej, Danielle," zarazila v odchodu hnědovlásku Jesy a převzala si její mikrofon. Danielle na to koukala, jako kdyby spadla z višně, ale Perrie na ni jenom mrkla. „Jak jste si všichni mohli všimnout," pokračovala mezitím Jesy, „tak Danielle má většinu písniček o lásce a hlavně o té neopětované," pohlédla Jesy na jmenovanou, ale ta se jenom zamračila. Perrie jim to řekla?

Hodila po blondýnce tázavý pohled a ta jen omluvně pokrčila rameny.

„Dneska je tu ale někdo, kdo si nezaslouží, aby se kvůli němu trápila. Dneska je tu někdo, kdo potřebuje, aby mu Danielle ukázala, o co přichází. Jenže Danielle žádnou jinou píseň než tuhle co by vyhovovala situaci, nemá, takže jí půjčíme nějaké naše."

„Cože?" Vykřikla dívka a její hlas zanikl v tom náhlém vřískotu nadšení, který aréna vydávala.

„Oni proti tomu očividně nic nemají," ušklíbla se Perrie, „tak co, Danielle? Zazpíváš si s námi?"

Dívka se už nadechovala k tomu, aby odmítla, ale v tu chvíli jí ještě jednou sjel pohled na Nialla a v přítmí viděla jeho ruku na těle té modelky. Podívala se na Little Mix a ušklíbla se.

„A víš co? Zazpívám," rozhodla se a v tu chvíli začala hrát hudba. Danielle se zařadila do řady k holkám a jen trpělivě vyčkávala, která melodie se ozve. Nebála se, že by písničku neznala. Jakožto velká fanynka je uměla skoro všechny nazpaměť. Někdy se divila, jak se jí tam může všechno vejít do hlavy. Vždyť přece jen: její písničky, písničky kluků a Little Mix... a spousty dalších. Rozhodně toho nebylo málo.

Ozval se první tón a Danielle okamžitě věděla, co to je. Usmála se, protože tahle písnička vždycky patřila k jejím nejoblíbenějším.

„Hold up, no you didn't bow, bow!
I ain't the chick to walk behind you around town.
Just cos you're packin', packin', whoop, down south,
That don't mean I'm ever gonna take it laying down, baby."

Danielle se jen vrtěla do rytmu a za chvíli k ní přišel tanečník, co jí vedl. Danielle cítila jeho tělesné teplo a byli na sobě docela natisknutí, takže to muselo vypadat docela dobře.

„Oh I'm a machine when I do it.
I'll be catching fire, gasoline when I do it."


„Just cos you're packin', packin', whoop, down south,
That don't mean I'm ever gonna take it laying down."

Jade se koukla na Danielle a mrkla na ní, načež naznačila rty: „Teď ty."

Dívka se proto zhluboka nadechla:

„Baby, you're the man,
But I got, I got, I got the power.
You make rain,
But I'll make it, I'll make it, I'll make it shower.

You should know, I'm the one who's in control.
I'll let you come take the wheel
As long as you don't forget..."

That Life || One Direction FanFicKde žijí příběhy. Začni objevovat