„Danielle, nezapomeň na ten dnešní koncert!" Křikl za ní Simon, když Danielle odcházela z nahrávacího studia, kde právě nahrávala svoje nové album.
„Jak bych mohla, když tam právě teď jedu," zasmála se Danielle a nasadila si na sebe velkou mikinu s kapucí, kterou si hned zakryla obličej. „Neboj, Simone, nenechám si ho ujít."
„To bych ti radil," zasmál se Simon, „protože jsem ti sehnal hodně skvělé předskokany."
Danielle se zastavila v chůzi a zvědavě na muže pohlédla. Usmíval se, v jeho očích byla jakási divná jiskra a vypadal, že si užívá, jak Danielle napíná. Ta jenom trpělivě čekala, co jí řekne, ale uvnitř hořela nedočkavostí. Nakonec to nevydržela.
„Koho?" vyhrkla netrpělivě hnědovláska a v tu chvíli jí někdo ze zadu zakryl oči. Na chvilku se jí zmocnila panika, ale nakonec se zhluboka nadechla a přemýšlela nad tím, kdo by to tak mohl být. Chvíli jen tak stála a čekala, jestli to tu osobu nepřestane bavit, ale ta osoba se ani nehnula.
„Tohle vždycky dělal Niall," ozvalo se dívce v mysli, ale tuhle myšlenku zase rychle zahnala. Už to chtěla vzdát, jenže v tu chvíli osoba zakašlala a Danielle se usmála. Tak tohle bylo jasné.
„Perrie!" Vypískla nadšeně a hodila se blondýnce kolem krku.
„Danielle," zasmála se dívka, která ten náhlý nálet skoro neustála.
„Jak... proč..." snažila se ze sebe Danielle dostat nějakou smysluplnou větu, ale nešlo jí to. Po Perrie se jí neskutečně stýskalo a nemohla se dočkat, až se s ní dá zase do řeči.
Perrie se nadechovala k odpovědi na tu její otázku neotázku, ale odpověděl jí někdo úplně jiný.
„Měly jsme cestu kolem," ozval se hlas a Danielle se otočila. Za ní stál zbytek Little Mix a Danielle otevřela pusu. Byla zvyklá se vídat s celebritami, jenže Little Mix pro ni byly skoro tak důležité, jako One Direction.
„To... to..." koktala dívka a po tváři se jí rozlil rudý ruměnec. Perrie se zachichotala a přešla ke svým spolupracovnicím. „Já vám říkala, že jí to odrovná. Dlužíte mi deset liber!" Vítězoslavně se ušklíbla blondýnka a všechny holky neochotně z peněženek vytáhly požadovanou sumu. Danielle se do té doby vzpamatovala natolik, aby pochopila, o co tady jde.
„Hele, to je docela hnusný," urazila se dívka na oko a pak si vlastně uvědomila, že tam ještě stojí Simon, který celou situaci sledoval s pobaveným úsměvem.
„Tak to bude zajímavý koncert," ušklíbl se Simon.
Danielle se podívala na čtveřici dívek a musela mu dát za pravdu. Jestli tohle přežije, tak to bude zajímavé.
///\\\
Aréna se pomalu začínala plnit a Danielle už čekala kompletně nalíčená a oblečená. Vykoukla ze zákulisí, a jakmile spatřila ty masy lidí, udělalo se jí trochu nevolno. Bylo vyprodáno, přímo až našlapáno a jí se najednou udělalo dost špatně. Přišla na ní tréma a celá se začala klepat. Tenhle pocit nezažila už hodně dlouho a rozhodně se jí nelíbilo, že před svým prvním koncertem zpátky v Anglii je nervózní. Chtěla do toho dát všechno, ale místo toho se tady klepe jako nějaká padavka.
Snažila se zhluboka dýchat, jenže v jejím krku se vytvořil knedlík a začínala se dusit. Všechno se smršťovalo do jednoho bodu a Danielle měla pocit, že asi za chvíli omdlí.
„Mami?"
Jendo slovo, jeden hlas, jedno dítě a Danielle se zase vzpamatovala a pomateně se rozhlížela okolo sebe.
ČTEŠ
That Life || One Direction FanFic
Fanfic#pokračování That Girl a That Boy# Dva roky ode dne, kdy Danielle odešla. Dva roky ode dne, kdy si Niall ujasnil své city. Dva roky ode dne, kdy se všechno zkazilo. #### „Vzpomínky jsou štětec a city jsou barvy. Je jen na nás, jakou si s nimi namalu...