VAROVÁNÍ: ROMANTIKA JAKO Z NEJKÝČOVITĚJŠÍHO FILMU, ALE TAK CO...
Danielle s Niallem se od sebe odtrhli a s propletenýma rukama a úsměvy na tváři probíhali uličkou pryč z kostela, kde na ně čekali paparazzi a různí fanoušci, kteří na ně házeli rýži a okvětní lístky. Oba dva nastoupili do připraveného auta, které je mělo odvézt do již připraveného sálu.
„Prosím, paní Horan," usmál se Niall na Danielle a otevřel jí dveře od jeho bílého auta. Dívka (teda paní) zakroutila hlavou, ale nasedla, a jakmile nasedl i Niall, rozjeli se.
„Tak, a je to." Danielle se zabořila do křesla a až teprve teď si naplno uvědomila, že už není slečna Danielle Felicity, ale paní Danielle Horan.
Danielle Horan.
Danielle Alexandra Horan.
Danielle Alexandra Horan, manželka Nialla Jamese Horana.
Znělo jí to sakra dobře.
„Už se jenom naučit nový podpis," ušklíbla se, ale štěstím se skoro třásla. Cítila se perfektně, v životě dosáhla všeho, co si přála. Jako kdyby stála na vrcholu skály, kterou zdolala.
„Už si jenom moje," vzal si Niall její ruku do té své a políbil jí hřbet. „Jenom moje."
Danielle se lehce usmála: „Vždycky jsem byla jenom tvoje."
Chvilku tam vedle sebe tak seděli, ale poté si ji Niall přitáhl k sobě a znova si přivlastnil její rty. Líbal ji s vášní a dravostí, ale zároveň s něhou a láskou. Kdyby stála, určitě by se jí podlomila kolena.
„Ehm," odkašlal si řidič a oba dva se od sebe rychle odtáhli. „Jsme tady."
„Děkujeme," zakoktala se Danielle a radši rychle vystoupila z auta a v ruku v ruce se svým novým manželem se vydala k místu, kde už na ně všichni čekali u jídelního stolu. Danielle děkovala bohu, že si nevzala žádné nadýchané šaty, protože se jí doopravdy nechtělo převlékat.
Jakmile vstoupili do sálu, všichni se zvedli a zase začali tleskat. Oba dva novomanželé se posadili a v tu chvíli přišly na řadu přípitky a proslovy. Jako první začal její otec.
„Pamatuju si Danielle jako malou holčičku, která mi každé odpoledne seděla na klíně a snažila se mi vytrhnout moje vlasy," začal a všichni se zasmáli a Danielle se po tváři rozlil rudý ruměnec. „Ale teď tu před námi stojí krásná a dospělá ženská a jediné co bych jí chtěl popřát je spoustu štěstí a hlavně nervů, protože s dvěma chlapama v baráku to není nic jednoduchého."
Mírný potlesk a potom přišli na řadu svědkové. Jako první začal Harry, který svůj proslov doplňoval trapnými historkami, za které by ho Niall nejradši zabil, ale v tenhle den to nijak neřešil. Přece jenom, na svatbě by měla být zábava. A zvláště na té jeho.
Harry dokončil svůj proslov srdečným a dojemným přání a poté se postavila Lucile.
„Danielle znám už skoro dvanáct let a je to ten nejlepší člověk, kterého jsem kdy potkala. Hned jak se na scéně objevili One Direction k nim začala vzhlížet a vždycky když je viděla nebo slyšela jejich písničku, měla na tváři takový úsměv, který jsem jí ani já nemohla vykouzlit na tváři. Pamatuju si, jak se mě snažila naučit všechny jména a ona si dělala srandu, že je jednou potká a toho blonďáka si vezme. Smály jsme se tomu, ale teď vidím, že jsme měly pravdu."
Niall se na Danielle podíval s nadzvednutým obočím a ona se snažila nečervenat. Tohle se neměl nikdy dozvědět.
„Přeju vám hodně štěstí. Na novomanžele!" Vykřikla Lucile a pozvedla svoji sklenici se šampaňským.
ČTEŠ
That Life || One Direction FanFic
Fanfiction#pokračování That Girl a That Boy# Dva roky ode dne, kdy Danielle odešla. Dva roky ode dne, kdy si Niall ujasnil své city. Dva roky ode dne, kdy se všechno zkazilo. #### „Vzpomínky jsou štětec a city jsou barvy. Je jen na nás, jakou si s nimi namalu...