Kou) *zasnęła*
Kastiel) *patrzy na nią; mówi pod nosem* Słodka... Pieprznięta, ale jednak słodka...
Kou) *odleciała w krainę snów, chorych i mrocznych snów*
Kastiel) *patrzy na nią*
Pani Pielęgniarka Aniela) Całuj! Całuj! Całuj!
Melanie) Caaałuuuj!
Kou) *bez tabletek łatwo siem budzi*
Kastiel) *odwraca się*
Kou) *mamrocze cichutko*
Kastiel) ?
Kou) *to.. raczej nic ważnego*
Kastiel) *siedzi*
Nathaniel) *przyszedł w odwiedziny*
Kou) *otworzyła oczko* ... *usiadła i cmokła Kasa w policzek* Nawet nie podziękowałeś za ratunek...
Melanie) Aaa!!! Jest! Jest! *skacze po pokoju* Jest! *patrzy i przez szybę i widzi zbliżającego się Natha* Nie, nie, nie! *wybiega z pokoju i podbiega do Natha* Idziemy! *ciąga go do pokoju pielęgniarek* Uff...
Nathaniel) Co jest? Jak z Kastielem?
Melanie) Patrz! *pokazuje mu na Kastiela i Kou* Pocałowali się! Aww...
Nathaniel) Dokładniej to Kou pocałowała jego, ale ok.
Kastiel) *rumieni się* ... *przyciąga Kou do siebie i lekko całuję w usta*
Pani Pielęgniarka Aniela) Iiii....!
Kou) *oszołomiona, burak*
Kastiel) *czerwony jak pomidor*
Kou) *zakryła twarz łapkami*
Kastiel) ...
Kou) *pisnęła cicho*
Kastiel) *czerwony jakby dostał we włosy pomidorem i jeszcze je polał barszczem czerwonym*
Nathaniel) *uśmiecha siem*
Melanie) *opiera się o Natha* Śliczna będzie z nich para!
Nathaniel) *poczochrał jej włoski* Zgadzam się... A tak w ogóle to organizuje ognisko...
Melanie) O...
Nathaniel) Przyszłybyście?
Melanie) Jasne!
Nathaniel) Tylko musimy się zmówić... Chciałbym zrobić je wieczorem... Ale nie wiem kiedy...
Melanie) Szkoła – prawdopodobnie - będzie się fajczyć - o ile nie spadnie deszcz - jeszcze przez dłuuugi czas... Czyli można by zrobić w tygodniu... Nie wiem, można zrobić nawet jutro po naszym spotkaniu... O ile Kou mnie nie zabije... Chociaż teraz to niebezpieczeństwo spadło do minimum.
Nathaniel) Heh.
Melanie) *uśmieszek*
Nathaniel) *przytulił ją*
Melanie) *hug*
Nathaniel) Tak w ogóle... Co Nomamori tam robi?
Melanie) Ech... Długo by gadać, wytłumaczę ci... Kiedyś na pewno...
CZYTASZ
Słodki Flirt: Dramat
FanfictionDwie siostry, Kou i Melanie, przechodzą przez próg Słodkiego Amoris. Przyciągają za sobą też całą masę kłopotów... Ale, w kupie siła, kupy nikt nie ruszy! Chociaż i tak będzie mały... Malutki... Taki tyci-tyci... Dramat... *** UWAGA! Opowiadanie je...