Щом приключих разговора с Рей, омма и аппа влязоха в стаята ми с гръм и трясък.
"Честит Рожден Ден, скъпа!!" - казаха двамата в синхром и ме прегърнаха.
"Благодаря ви!"
"Е, какво иска моето малко момиче за закуска?" - запита с голям интерес омма.
"Омма, знаеш, че не държа да е нещо специално и скъпо, направи ми палачинки!" - мислех да успоря факта, че ме нарече 'малко момиче' , но пък няма смисъл, понеже знам, че в техните очи винаги ще съм малкото им момиче.
"Арасо,арасо! Отивам да ги правя, а ти ставай вече! Няма да проспиш и рождения си ден!" - след тези думи и двамата излязоха от стаята ми.
Всъщност, не се вълнувах толкова, че е рождения ми ден.
Просто остарявах с още една година, а и щеше да си бъде нормален ден, като всички останали.Станах и се отправих в банята да свърша сутрешните си ритуали.
След това си облякох една светло-синя рокля, малко над колената, без презрамки и се запътих към кухнята.Долу заварих оппа, който ядеше лакомо от моите палачинки.
"Яя, кой е казал, че може да ядеш от моите палачинки?" - сопнах му се. В нас става бой за храна.
"Твои ли са? Извинявай, ето" - дръпна чинията към мен. Това беше странно.
"Оппа? Добре ли си? Ти не се даваш така лесно?! Особено, когато става дума за храна?!! Това е капан, нали?"
"Тц, в този момент бих казал 'не ти виждам името на тях, за да личи, че са твои' и щях да ги изям, но днес ще направя компромис, рождения ти ден е! Което ме подсеща, Честит Рожден Ден, гущер!" - дари ме с една мечешка прегръдка и целувка по челото.
"Оо, за малко да забравя! Това е подаръка ти от мен!" - подаде ми една торбичка.
Надникнах вътре и видях някаква блуза.
Взех я, за да я огледам по добре.
Чак сега забелязах, че отзад на блузата пишеше 'Hyuk 95'.Зарадвах се, понеже също бях фен и на Хьоки, а и си търсех такава блуза отдавна.
Оппа май е прочел мислите ми.Прегърнах го, като му благодарих и естествено, продължих да си ям.
"Но..ужасно е" - каза с драматичен тон, все още стоящия пред мен оппа.
"Ъъ, кое?"
"Остаря с още една година! Горката ти, от тук ти виждам белите косми по косата! Станала си баба?!"
YOU ARE READING
My Lovely Complex |Jungkook|
FanfictionХея е обикновено момиче, което иска да открие любвта. Тя има комплекси относно ръста си, понеже е прекалено висока, също така леко тромава и непривлекателна. За сметка на това е хипер забавна и мила с повечето хора. Двамата с Джънгкук се драчат във...