*След 3 месеца*
Започна и лятната ваканция.
Всички бяха завършили тази година успешно, включително и аз.Няма да ходя отново на летни курсове, както миналата година.
Този път внимавах на церемонията, че да не взема пак да заспа.Айгуу, като си помисля че догодина съм 12 клас..не ми се мисли с тези изпити. Ще е трудничко.
Но да не развалям ваканционният си дух сега.Не знаех дали през лятната си ваканция ще видя Джънгкук пак, но силно се надявах да го срещна някъде.
~~~
Единия месец мина неусетно.
Нищо интересно не се случи.
Излизане, вкъщи, приятели, гледане на драми. Ии не видях Джънгкук никъде.Вече беше юли месец.
Спах си толкова спокойно, бях в страната на сънищата, без никакви проблеми и тревоги, когато усетих как нещо, по - скоро някой, и не беше само един, който буквално се метна отгоре ми и ми спря целия въздух.
Отворих рязко очи. Погледнах надолу и какво да видя..Рейван и Юра.
"Какво по дяволите правите, бе? Някои хора се опитват да спят! Рано е още?! Защо и двете сте толкова ранобуднии!!" - заоплаквах се, правейки тъжни и гневни муцуни едновременно.
"Ъ, рано? 12 часа на обяд се опитваш да спиш?" - вдигна вежда Рейван.
"Оо, я си вдигай малкия задник и ставай! Имаме работа! Трябва да идем до мола, за да си напазаруваме някои дрешки за вечерта!" - каза ентосиазирано Юра.
"Вечерта ли? Уее? Къде ще ходим?" - залюбопитствах, като вече си вдигнах задника от леглото и се запътих в банята да си измия зъбките и лицето.
"На купон в Чаньол!"
"В Чаньол ли?" - креснах от банята.
"Дам. Кани всички от даскалото, знаеш, че техните са богаташи и имат вила тук наблизо, та ще е там, че родителите му да не ни пречат"
"Между другото, вилата им е огромна! Понякога се чудя т'ва вила ли трябва да е или имение.." - добави Рейван.
"И кой пък ви покани вас?"
"Пабоо! Нали ти казах, кани всички от даскалото! Но Чаньол ми писа лично да ви предам, че кани и трите ни! Знаеш, че без нас не е забавно!"
"И вие си помислихте, че ей така ще се съглася да дойда? Ами наще? Те знаят ли? Едва ли ще ме пуснат.." - казах вече излязла от банята.
YOU ARE READING
My Lovely Complex |Jungkook|
FanfictionХея е обикновено момиче, което иска да открие любвта. Тя има комплекси относно ръста си, понеже е прекалено висока, също така леко тромава и непривлекателна. За сметка на това е хипер забавна и мила с повечето хора. Двамата с Джънгкук се драчат във...