|28|

2.4K 169 162
                                    

*Август месец - денят на тръгването*

Понеделник.
Един омразен ден, защо ли?
Защото днес ще заминаваме на почивка, на остров Чеджу, със семейство Джеон за една седмица.
(горе снимката 🔝)

Поне щях да се наспя.
Нямаше да тръгваме толкова рано, чак към обяд, тъй като ще пътуваме със самолет, щеше да ни отнеме около 1 час път. Затова не бързахме за никъде. (не ме винете, не съм човек, който е пътувал от Сеул до Чеджу, така че не знам колко време отнема).

Споменах ли, че щяхме да останем във къщата им?
Не? Добре.
Оказа се, че семейството на Джънгкук са някакви богаташи и имат къща дори на остров Чеджу. И вместо да плащаме хотели и прочие, ни поканиха да останем там. Супер.

Станах, направих сутрешните си процедури, въведох се в приличен вид и слязох да закуся.

След това се качих обратно в стаята си, за да проверя дали съм сложила всичко в куфара си.
Винаги когато заминавам за някъде имам чувството, че забравям нещо.

Седнах на леглото и се зачудих какво да правя.

Реших да звънна на Рейван и Юра, за да излезем малко. Нямаше да ги виждам цяла седмица.
Определено щяха да ми липсват.

"Хораа, айде да излезем преди да замина" - излегнах се на леглото, чакаща отговора им.

"Че вие кога тръгвате? Не беше ли сутринта?" - запита Юра.

"Знаеш, че пътя от Сеул до Чеджу е 1 час път, могат да тръгнат и довечера" - отговори вместо мен Рейван.

"Ще тръгваме на обяд. Сега да се върнем на темата, излиза ли ви се?"

"Разбира се, трябва да си кажем 'чао', няма да се видим цяла една седмица, а знаеш колко бавно минават дните" - съгласих се с Рейван.

"И аз съм навита, колко часа и къде?"

"След 1 час пред мола на онази пейка?" - предложих.

"Арасо"

"Става. Ще се видим там"

Станах от леглото и започнах да се оправям.

Нахлузих първите дрехи, които набарах, сресах малко това гнездо на главата ми и изфучах от нас.

***

Естествено, закъснях и заварих Рейван и Юра седящи под тоя пек с ядосани изражения.

My Lovely Complex |Jungkook|Where stories live. Discover now