"Куки!"
"Джия!" - спогледаха се и се прегърнаха.
Дообре, не очаквах да се познават.
Но въпроса, който ме разяждаше от вътре, беше от къде се познават?Секунди след това, се отделиха един от друг, като започнаха да си говорят неща от сорта на 'как си, какво правиш, как върви живота' и темподобни. За сега нищо интересно.
Забелязах как Джънгкук се беше изчервил леко, да не говорим за това как не отделяше поглед от нея.
Гледаше я право в очите и меко казано изревнувах, понеже разбирате ли, никоя до сега не е гледал по този начин.В погледа му се четеше тъга, радост, вълнение и....любов?
Радост и вълнение, защото може би се радва да я види, но тъга и любов?Стоях и чаках да приключат с разговора, което явно нямаше да е скоро, затова просто заострих уши и се заслушах.
"Амии...как върви с 'големия'? - запита Джънгкук.
Кой ли беше този 'големия'? Започна да ми става все повече любопитно.
"О, ами добре, за сега. Даже супер!"
"Радвам се за теб" - постояха малко в тишина. Неловко..
"Амии аз ще тръгвам...Сехун ме чака. Радвам се, че те видях Куки!"
"И аз теб, Джия! Надявам се отново да се видим или излезем някой път?! Ако нямаш нищо против де"
"Не, не, нямам! Ще се радвам! Чао за сега" - погледна и към нас като ни метна за 'чао'.
"Чаоо" - казаха ѝ всички едновременно.
Поразходихме се още малко, след което се прибрахме.
Помолих Рейван да ме изпрати до нас, хем да я поразпитам малко за тази Джия."Ей, Рей?"
"Дап?"
"Коя е тая Джия? От къде се познават с джуджето? Кой е тоя 'големия' за който Джънгкук спомена? И защо по дяволите Кук я гледаше толкова, толкова...различно? Не съм го виждала да гледа момиче така!"
"Уоу, уоу, по - полека с въпросите, Хея! Забравих половината!"
"Но.."
"Успокой се момиче! Ще ти дам отговори на въпросите, така че дишай!" - прекъсна ме. - "Значи, амии, Джия беше мениджър на баскетболния им отбор и първата любов на Джънгкук. Той я обичаше, наистина я обичаше, само по начина, по който я гледа можеше да се разбере, че я обичаше истински. Всичко беше перфектно, но един ден тя го заряза. Каза му, че нямала повече чувства към него и имало друго момче. Това въпросно момче е 'големия' известен като Сехун.
Сехун беше в баскетболния отбор преди, с Кук бяха много добри приятели, но се отписа когато с Джия станаха двойка, понеже не искаше да погледне Джънгкук в очите. Джия също се отказа от поста на мениджър, беше ѝ неловко покрай Кук..а колкото до него, той беше съсипан..никога не си беше и помислял, че момичето, което обича ще го зареже така и ще тръгне с друг. От тогава Джънгкук не е имал друга приятелка.." - бях стъписана, все едно гръм ме е ударил. Била съм голяма егоистка... Ревах, защото исках приятел, първа любов, а Кук..той е бил два пъти по - зле от мен...Кой знае колко го е боляло..и въпреки всичко винаги беше с тази идиотска усмивка.
YOU ARE READING
My Lovely Complex |Jungkook|
FanfictionХея е обикновено момиче, което иска да открие любвта. Тя има комплекси относно ръста си, понеже е прекалено висока, също така леко тромава и непривлекателна. За сметка на това е хипер забавна и мила с повечето хора. Двамата с Джънгкук се драчат във...