Джънгкук беше седнал в крайчеца на леглото, държащ се за крака, с изплашено изражение, а Мия застанала в позата на котка (не мога да го обясня точно, надявам се, че ме разбрахте, фантазирайте малко хд), хванала го за ръкава, докато го дърпа леко.
Всъщност, не ревнувах, по - скоро умирах от смях.
Трябваше да кажа на Кук, истината за нея, но не знаех как ще реагира, защото си е доста шокираща новина.
И понеже съм директна, мразя да увъртам два часа, реших да му кажа, за негово добро добро, пък каквото стане.
После ще трябва ми се отблагодари някак."Джънгкук, съжалявам да го кажа, но Мия всъщност е момче в тялото на момиче..Тя е травестит и гей едновременно" - това последното го прошепнах, така че да ме чуе само Кук, но не ми се получи особено...
Джънгкук не изглеждаше толкова учуден, колкото очаквах.
Вместо това избута Мия, да де него, нея..все тая, и стана от леглото, като леко понакуцваше.
Явно оная Мия е имала съвсем други намерения от това да се погрижи за крака му."Благодаря ти, че ми каза Хея, малко късно, но аз вече знаех" - направи погнусена физиономия.
"И кога разбра?"
"В момента, в който беше на път да си свали сутиена" - повиши тон леко.
Знам, че не беше сега момента, но просто не издържах и следователно избухнах в смях.
"Яя не се смей!! Отвратително ее! И като се замисля, че вчера целунах това нещо...чувствам се омърсен" - нацупи се, но изглеждаше сладко въпреки всичко.
Мия все още беше в стаята, но след последното изречение на Кук, забелязах как капки сълзи се стичаха по бузите ѝ.
Кимнах на Кук да погледне към нея, за да се усети малко какви ги говори."Не ми пука, че този гейтак е още тук! Всъщност, защо си още тук, по дяволите?!" - кресна към нея, а тя от своя страна стана и напусна кабинета, тичейки.
"Джудже, можеше да бъдеш и по - мил!"
"Млъквай амазонке! Не ми пука за нея или него, какъвто е там.." - беше си шокиран. Още не можеше да го възприеме, затова реших да не се карам този път с него.
"Ела тук, ще ти промия раната"
"Най - накрая"
"Ама ти не можеш ли сам?"
أنت تقرأ
My Lovely Complex |Jungkook|
أدب الهواةХея е обикновено момиче, което иска да открие любвта. Тя има комплекси относно ръста си, понеже е прекалено висока, също така леко тромава и непривлекателна. За сметка на това е хипер забавна и мила с повечето хора. Двамата с Джънгкук се драчат във...