|33|

2.9K 173 119
                                    

Хейо😹

Преди да започнете да четете, въпрос! 😹

Кои са любимите ви шипове?
Хея-Кук
Рейван-Те
Сейон-Джимин
Юра-Намджун (тука подсказах малко)

Пишете в коментарите 😇
Приятно четене ❤
______________________________________

Вече с Джънгкук официално бяхме двойка.
Сигурно се сещате, че от толкова вълнение цяла седмица не можех да спа.
Все още не вярвах, че това се случва на мен...Най - накрая момчето, което обичам отвърна на чувствата ми! Беше толкова романтично, онази вечер просто не ми излиза от главата.

Всъщност даже не знаех за тази романтична страна на Кук, останах приятно изненадана.

Измина една седмица от както с джуджето станахме двойка.
Всеки ден отивах с голямо удоволствие на училище, само мисълта за него ме караше да се събуждам в 6 часá сутринта.

Днес бе поредната ранна сутрин..

Повъртях се малко в леглото, разгледах социалните си мрежи, съобщения, след което реших да стана, въпреки че бе едва 6:20am.

Станах, направих си сутрешните процедури и се запътих в кухнята все още по пижами.
Там заварих оппа, който вадеше млякото от хладилника за зърнената си закуска.

"Йо, вещице! Много рано си станала? Всъщност....като се замисля, напоследък доста рано се събуждаш и най - очудващото е, че дори не ползваш будилник, а всички знаем, че Хея Парк спи като пън! Хмм, каква ли е причината да станеш толкова рано.." - почеса си брадичката уж, че разгадава най - голямата мистерия в историята, за ранното ставане на Хея Парк.

"Първо, не съм вещица, батал такъв! Второ, ще ставам когато си поискам, не разбирам защо изобщо те интересува?!" - не ме разбирайте погрешно, с оппа сме си близки, но понякога е толкова досаден, особено когато започне с въпросите сутрин.

"Арасо, арасо! Успокой се де, само питах, еехх..човек да не попита нещо, айш" - измърмори раздразнено, взимайки купичката си със зърнена закуска.

"Къде са омма и аппа?" - запитах.

"Заминаха на работа"

Кимнах.

Направих си също зърнена закуска и се качих горе в стаята си.
Не бързах за никъде, имах предостатъчно време, затова си пуснах 'W/Two worlds', поне един епизод да изгледам.

My Lovely Complex |Jungkook|Where stories live. Discover now