|49|

2K 142 94
                                    

"Агхх, Джънгкук!! Как можа да забравиш?!!" - панирах се, веднага щом разбрах, че идиотът е забравил да ползва предпазни средства. -"Кво ще кажа на нашите, когато бебето цъфне?" - Кук започна да се смее като напушен. -"Яя! Мислиш, че това е смешно ли?"

"Айгу! Спокойно, само се шегувах, Хея! Разбира се, че ползвах предпазни средства, иначе после баща ти и брат ти ще ме изгорят жив!"

"Идиот такъв!" - креснах и взех най - близката възглавница с която да го ударя по лицето. -"Взе ми ангелите! Знаеш ли как се стреснах и притесних?"

"Хея, аз съм твоето гадже, разбира се, че ще те пазя. Имай ми доверие" - прегърна ме и постави бърза, но нежна целувка върху устните ми.

"Ъх, измий си зъбите, джудже!"

"Яя! Не се заяждай от сутринта! Ще спра да те целувам вече!"

"Целувай плакатите си на IU, въпреки че и тя би те отрязала с тоя дъх"

"Знаеш ли кое е най - хубавото нещо, което погледнах сутрин?"

"Хъ? Кое?"

"Всичко, но не и ти, грознице" - побърза да затвори вратата на банята, като се заключи, преди да успея да го шибна.

След това си облякохме дрехите, взехме си нещата и напуснахме хотела.
Спряхме до най - близкия ресторант, за да закусим и след това се качихме обратно в колата на Кук, готови да се връщаме вече по домовете си.

"Защо спря?" - попитах го, когато джуджето изведнъж спря.

"Виж!" - проследих пръста му и забелязах, че сочеше към едно обширно поле. В средата му имаше едно огромно виенско колело, а самото поле беше заето от малки атракции, магазинчета, сергии, имаше и храна (най - важното). -"Тва е нещо като фестивал"

"Да, но къв е повода за фестивала?"

"От къде да знам, важното е, че има фест! Да се възползваме максимално?!"

"Не трябва ли да се прибираме вече?"

"Пф.. И кво ще правиш като се прибереш? Имаш работа за вършене ли?"

"Ох, прав си.. Да вървим!" - излязохме от колата, хванах го за ръка и се затичах към фестивала.

 Да вървим!" - излязохме от колата, хванах го за ръка и се затичах към фестивала

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
My Lovely Complex |Jungkook|Where stories live. Discover now