|35|

2.2K 162 61
                                    

Днес почти целия ден в училище разглеждах списанията 'DownTown', включително новия брой и от миналите дни.
Както казах следя това списание, но вниманието ми бе насочено изцяло върху модела Хе Ра, а не върху диети, съвети за мода, стайлинг и статии.

След училище, Джънгкук предложи да учим в тях, а след това да излезем някъде и да се позабавляваме, приех естествено.

Бяхме пред тях, Кук понечи да отвори вратата, но точно в този момент се чу пискливия глас на Хе Ра.

"Хей, влюбени птички" - можех да уловя досадата в гласа ѝ. Приближи се към нас тичешком и подпря ръка на вратата. -"Какво ще правите сега?"

"Ще ходим да учим в тях. До после" - побързах да кажа и грабнах Кук за ръката. Отворих вратата, но Хе Ра я затвори мигновено с крак.

"Хайде оставете ученето за друг път! Какво ще кажете тримата да се помотаем някъде?"

"Оо без мен. Вие двете ако искате отивайте, не искам да съм приклещен между две амазонки" - запротестира чернокоското.

"Арасо! И без това с Хея станахме доста добри приятелки, нали Хея?!" - погледна ме усмихнато, въпреки че погледа ѝ казваше 'Внимавай какво ще кажеш или ще ти избия зъбките'.

Не исках да оставам сама с това психо, просто се усмихнах оставяйки я без отговор.

"Добре вървете" - подкани ни джуджето и влезе вътре.

"Ч-чакай! Джънгкук!! Кукиии!" - викнах след него, но без успех.

"Най - накрая останахме сами! Имам да говоря нещо с теб вещице! Хайде да ходим някъде, няма да се разправяме по средата на улицата" - дръпна ме грубо за лакътя Хе Ра и ме помъкна след себе си.

След 20 минути стигнахме пред някакво кафене.

Настанихме се на масата до прозореца и поръчахме напитките си.
Погледнах към Хе Ра, която бе забила поглед в мен.
Мда, определено ме оглеждаше.
Стана ми неловко, забих поглед в земята.

"Как такава като теб успя да се уреди с Джънгкук?" - най - накрая проговори чернокоската срещу мен.

"Работих много, постоянно се влачих зад задника му и не се предадох!"

"Вещица! Аз също се старах! Много! Знаеш ли какво ми е? Ако не си толкова забила, вече ще си забелязала, че се държа мило само за пред Джънгкук.."

My Lovely Complex |Jungkook|Where stories live. Discover now