Облякох си дънки с висока талия и бяла риза, която напъхах в дънките. Трябваше поне да съм в някакъв приличен вид, за да ме вземат на работа.
Сложих си спирала, взех чантата и коженото яке от което сигурно щях да премръзна, но само то пасваше на облеклото ми.
Слязох долу, като заварих оппа в дневната. Гледаше някакво шоу."Къде така гущер? Много си се издокарала, среща ли имаш?" - попита веднага щом ме забеляза.
"Не. Отивам на интервю за работа, днес ме викат"
"Това беше второто ми предположение. Все пак кой простак ще излезе с индивид като теб"
"Яя! Каза човекът, който все още няма гадже" - изплезих му се, а от негова страна се чу само въздишка.
"Две думи. Изчез вай"
"Изчезвай е една дума тъпако" - провикнах се, докато обувах обувките си.
"Дано те уволнят още днес" - изгледах го лошо и излязох преди да съм закъсняла.
Вървях спокойно като за първи път, имах достатъчно време и нямаше за къде да бързам.
Влязох в любимото си кафене и си взех едно Американо.
Тъкмо отпивах първата си глътка, когато телефона ми звънна. Беше Юра."Хея! Трябва ми помощ, огромна помощ!"
"Ъъ, чакай, защо? Станало ли е нещо?"
"Агхх, нямам време, просто ела веднага и ще ти обясня в действие!" - погледнах ръчния си часовник, имах още време, така че нищо не ме спираше.
"Арасо, идвам"
"Бързо, бързо! Бягай!"
"Добре де, добре! Айшш.." - затворих и на бегом се втурнах към къщата на приятелката си.
Бягах с кафето в ръка и беше цяло чудо, че не се залях или не залях някой друг.
Нямам един спокоен ден, дори не успях да се насладя на кафето! Друго си е да го пиеш бавно, разхождайки се, друго е да го пиеш, бягайки.Щом стигнах пред къщата ѝ не чаках покана, направо си влязох, тъй като беше отворено.
Качих се в стаята на Юра. Вътре беше пълен бъркоч, дрехи навсякъде, имаше дори по вратата и прозорците, гримове на пода, четки, преси, маши, всичко за което се сетиш."Ъм..Юра, кво праеш? Кво е станало със стаята ти?"
"Имам среща с Намджун, която е след 1 час и аз още не съм готова! Нито с облекло, нито с грим, нито с прическа!"
YOU ARE READING
My Lovely Complex |Jungkook|
FanfictionХея е обикновено момиче, което иска да открие любвта. Тя има комплекси относно ръста си, понеже е прекалено висока, също така леко тромава и непривлекателна. За сметка на това е хипер забавна и мила с повечето хора. Двамата с Джънгкук се драчат във...