Събудих се от най - шантавият ми сън до сега.
Сънувах, че Техьонг има някаква връзка с извънземните и той заедно с тях завладяваха света.
Аз и моите странни сънища..Станах с огромно нежелание от леглото и се запътих към банята. След като измих зъбките и лицето си, облякох черни, накъсани дънки и една широка бяла блуза която в горния си десен ъгъл имаше малка картинка на извънземно.
Слязох долу с нагласата омма да е направила нещо вкусно за закуска, тъй като корема ми къркореше повече от обикновеното, но нямаше никого.
Сигурно са заминали на работа. Дори оппа беше тръгнал вече за даскало и то толкова рано.
Измих си една ябълка и потеглих към скъпото си даскало.****
Първото нещо което видях в стаята бе Кук.
Затичах се към него и го гушнах силно, но вместо да очаквам да отвърне на прегръдката, Джънгкук махна ръцете ми от врата му и ме избута."Какво има?" - попитах притеснено. Пак ли направих нещо?
"Нищо, Хея.. Извинявай, просто в момента бързам. Трябва да отида при тренера, имам малко работа" - кимнах едва доловимо и му направих място да мине.
Това беше странно, Кук никога не би ме резнал по този начин, дори за него това е прекалено грубо.
Но реших да не задълбочавам нещата, сигурно е нещо наистина важно щом става дума за баскетбол.
Поогледах се, забелязах Рейван и Сей."Хей, хей" - доближих се до тях.
"Аз трябва да тръгвам"
"Аз също.." - изненадващо заявиха и двете.
"Но защо?"
"Аз трябва да оправя едни документи относно кандидатстването ми в университета в Бусан"
"Мен ме чака Джимин, днес не е на училище, защото нещо не се чувства много добре.. "
"Чакайте! И няма да карате часове?"
"Господин Лий (класния) знае, че имам работа с документи, затова съм освободена за днес" - обясни Рей и замина на някъде.
"Аз имам извинителна бележка" - намигна ми Сей и тя също отпраши към къщата на Чим, предполагам.
Останах тотално сама. Ама какво им става на всички днес?
Забелязах, че Юра също я нямаше, което беше още по - странно, тъй като тя никога не пропуска даскало.
Набрах номера ѝ и звъннах, но никой не вдигна.
Е, явно днес всички имат някакви ангажименти освен мен.
YOU ARE READING
My Lovely Complex |Jungkook|
FanfictionХея е обикновено момиче, което иска да открие любвта. Тя има комплекси относно ръста си, понеже е прекалено висока, също така леко тромава и непривлекателна. За сметка на това е хипер забавна и мила с повечето хора. Двамата с Джънгкук се драчат във...