63. Bölüm

1.6K 104 1
                                    

Multimedyada ki benim kardeşim arkadaşlar. Dayanamadım. Onun resmini koydum. Neden koyduğum okuyunca anlaşılacak...
************
"Teşekkür ederim. Sen olmasan dün toparlayamazdım." Dedim.
"Önemli değil. Hadi artık." Evden çıkıp okula doğru yola çıktık. Ama birden karnımda bir şeyler hissettim. Ve elimle karnımı tutup yere düştüm. Diego bir şeyler söylüyordu. Ama duyamıyordum. Şuan sadece acıya odaklanmıştım...

Gözlerimi açtığımda revir gibi bir yerdeydim. Etrafı süzmeye devam ettim. O sırada içeri Diego girdi.
"Hey! Ne oldu bana?" Dedim. Gülümsedi.
"Çok iyi bir haber aldım Elice." Dedi.
"Hamilesin." Dedi. Ne! Hamile mi?
Ben? Hamile?

Sevincimden kalkıp Diego'nun boynuna sarıldım. Bir taraftan da şaşkındım. Bir bebeğim olacaktı! Adrian ve benim bir bebeğim olacaktı. Adrian ne kadar göremese de, bu bebek onun bir parçasıydı. Üstelik bunu bir iki gün önce rüyamda görmüştüm. İnanamıyorum! Ben hamileydim.

Diego'nun kollarından ayrılıp ayağa kalktım. Koşarak Alex'in ve diğer beni bekleyen herkesin yanına koştum. Haberleri yok gibi duruyordu.
"Hamileyim!" Beni duyan herkes şaşkınca bana baktı. Sonra hepsi gülümseyip bana sarıldı. Herkes tebrik etti.
"O zaman bunu kutlamalıyız!" Dedi Lisa. Ona gülümsedim.
"Mekan benden!" Dedi Jeffrey.
"Yiyecek benden!" Dedi Arthur.
"İçeceklerde benden." Dedi Jenna.
"Tamam. Hepimiz-yani Elice hariç-partiyi hazırlıyoruz." Dedi Alexandra. Diego ise arkamda bana bakıyordu. Kendini biraz dışlanmış hissetmiş olduğunu düşündüm. Sonra elinden tutup yanıma çektim. Gülümseyince içim rahatladı. Ama ben hala mutluluktan şoktaydım. Küçük Adrian veya Elice geliyordu!

Kızıl Ay Doğuyor (BİR VAMPİR HİKAYESi)1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin