50. Bölüm

1.6K 121 0
                                    

Seni kaybetmeyeceğim. Seni seviyorum ben. Beni iyi yapabilen kadın. Sen benimsin. Benimlesin. Daha ne isterim? Benimle kal yeter. Öleceksekte beraber olalım. Beraber ölmek bile bana yeter...

LİSA:
Jeffrey yine kapının önünde bekliyordu. Bende artık dayanamıyordum. Onu çok özlemiştim. Belki de bir şans daha vermeliyim.
"Lisa! Seni seviyorum. Lütfen son bir şans ver. Sana yemin ederim ki o kızla aramda hiç bir şey olmadı! Yalvarırım aç kapıyı!" Ona olan mühürüm buna izin vermiyordu. Onu seviyordum. Değil mi? Önemli olan bu mu?

Koşarak gidip kapıyı açtım. Karşımda öylece duruyordu. İçki kokusu burnuma dolmuştu. Sarhoş muydu?
"Jeffrey sen...?"
"Seni seviyorum. Ben-ben..." Lafını tamamlamadan yere düştü. Kafasını çarpmadan tutabildim.

Gözlerini açmaya başlamıştı. Eliyle başını tutuyordu.
"Lisa?" Diye seslendi buğulu sesiyle.
"Buradayım kurtum." Dedim. Ayrılmadan önce ona hep böyle derdim.
"Sen bana ne dedin?"
"Ne dedim sevgilim?"
"Sevgilim mi? Sen sen beni affettin mi?" Başımı sallayıp gülümsedim. Yerinde dikleşip bana sarıldı. Bende ellerimi belini sardım. Sonra heyecanla yüzüme baktı. Bende ona gülümseyerek baktım. Dudaklarını dudaklarıma bastırdı. Elimi ensesine koydum. Başımı ellerinin arasına aldı.

Dudaklarımdan ayrılıp alnını alnıma dayadı.
"Seni asla kaybedemem. Seni seviyorum. Önemli olan bu" dedi.
"Bende seni seviyorum." Ellerimi boynuna sarıp dudaklarını dudaklarıma bastırdım...

Kızıl Ay Doğuyor (BİR VAMPİR HİKAYESi)1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin